Philips tuo markkinoille pariskunnille suunniteltuja seksileluja

maaliskuu 18, 2010

Philips tuo syksyllä Suomen markkinoille uuden valikoiman seksileluja, jotka on suunniteltu erityisesti pariskunnille. Relationship care -sarjaan kuuluu muun muassa kaksoishieromalaite.

Monet markkinoilla olevat seksilelut on ensisijaisesti tarkoitettu vain joko miehille tai naisille. Philips haluaa laajentaa valikoimaa tuotteilla, jotka sopivat erityisesti pariskunnille ja lisäävät kummankin nautintoa.

Laitteet soveltuvat myös jalkapohjien tai niskan hierontaan

Sarjan tuotteita on mukava käyttää, sillä ne ovat ergonomisesti muotoiltuja ja soveltuvat myös vaikkapa jalkapohjien tai niskan hierontaan. Intiimihieromalaitteet on suunniteltu niin, että ne stimuloivat sekä naisen että miehen erogeenisiä alueita. Eri värinänopeudet lisäävät nautintoa.

Philips Consumer Lifestylen markkinointijohtaja Ylva Bäckström uskoo, että Philipsin intiimihieromalaitteista on iloa monille pariskunnille.

– Hyvällä seksielämällä on suuri vaikutus elämänlaatuun. Monet pariskunnat vierastavat tavallisia seksileluja ja kokevat ne vastenmielisiksi ja mauttomiksi. Philipsin uusi Relationship care -sarja koostuu laadukkaista tuotteista joiden muotoilu on miellyttävä eikä herätä huomiota, Bäckström sanoo.

Intiimihieromalaitteet ovat tyylikkäitä ja vedenkestäviä

Philips haluaa intiimihieromalaitteiden avulla tuoda nautintoa kokeilunhaluisten pariskuntien elämään. Relationship care -sarjan tuotteet on valmistettu korkealaatuisesta, pehmeästä ja hygieenisestä materiaalista. Laitteet ovat täysin vedenkestäviä ja niihin kuuluu huomaamaton laukku, jossa hieromalaitteita voi ladata ja säilyttää. Kaksoishieromalaite on myös saatavilla nautintoa lisäävällä lämmitystoiminolla.

Relationship care -tuotteet ovat jo myynnissä Ruotsissa ja niitä voi tilata Philipsin nettikaupasta osoitteessa http://shop.philips.se/store/. Suomeen tuotteet tulevat ensi syksynä.

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, Max.hellstrom@philips.com,

Aino Ruikka
, viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, aino.ruikka@acsanafor.fi, 040 706 8021

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2009 yritys saavutti 23 miljardin euron myynnin ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta