Philipsin uusi yleiskaukosäädin ohjaa jopa kuutta kodin viihdelaitetta

toukokuu 12, 2010

Uudella Philips Prestigo SRU6006 -yleiskaukosäätimellä voi kodin viihdelaitteiden mallista tai merkistä riippumatta helposti hallita kuutta yksikköä samanaikaisesti. Yleiskaukosäätimessä on selkeä LCD-näyttö, jonka avulla on helppo käyttää kaikkia tarvittavia laitteita yksinkertaisilla komennoilla.

– Yleiskaukosäätimen avulla voidaan aloittaa viihde-elämys yhdellä painalluksella sen sijaan, että käynnistäisit jokaisen laitteen erikseen. Jos esimerkiksi haluat katsoa elokuvaa, paina vain toimintapainiketta "Katso elokuva". Prestigo kytkee automaattisesti toimintaan kaikki katselemiseen tarvittavat laitteet, kuten television, DVD-soittimen ja kotiteatterijärjestelmän, kuvailee Philips Consumer Lifestylen tuotepäällikkö Ferdi Ertekin.

Kaukosäätimen voi helposti liittää PC:hen tai MAC:iin USB-portin kautta ja tehdä määritykset muutamalla helpolla vaiheella. Prestigon tietokanta sisältää 300 000 yksikön koodit, joten sen avulla voi ohjata lähes mitä tahansa laitetta mallista tai merkistä riippumatta.

Ohjelmistopäivitykset helposti internetistä
Kaukosäätimen ohjelmisto Philips Configo ilmoittaa automaattisesti, kun uusi päivitys voidaan noutaa internetistä. Ohjelmisto lataa päivityksen ja hoitaa itse asennuksen. Näin uusin teknologia on koko ajan käytettävissä.

– Kaukosäätimessä on 1,5 tuuman LCD-näyttö, jossa näkyvät painikkeet voit itse määrittää. Harvemmin tarvittavat painikkeet ovat käytettävissä näytön valikoiden kautta, kertoo Ferdi Ertekin.

Philipsin Prestigo SRU6006 -yleiskaukosäätimen suositushinta on 59,90 euroa. Lisätietoa tuotteesta voi lukea Philipsin kotisivuilta ja valokuvia voi ladata Philipsin kuvapankista.

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, Max.hellstrom@philips.com,

Aino Ruikka
, viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, aino.ruikka@acsanafor.fi, 040 706 8021

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2009 yritys saavutti 23 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta