Uusi kaiutintelakka Philips Fidelio Primo takaa aidon äänielämyksen

kesäkuu 9, 2010

Parhaista komponenteista valmistettu, puukoteloitu Philips Fidelio -kaiutintelakka sopii musiikkia rakastavalle ja muotoilua arvostavalle käyttäjälle. Laite toistaa äänen iPhonesta tai iPodista ensiluokkaisella äänenlaadulla. App Storesta ilmaiseksi ladattavalla ainutlaatuisella Fidelio-sovelluksella voit hienosäätää äänen toiveidesi mukaiseksi.

– Philipsin tavoitteena on vangita ääni puhtaimmassa muodossaan. Tämä tavoite on perustana myös uudelle kaiutintelakkavalikoimallemme. Philips tarjoaa aidon ja luonnollisen äänielämyksen riippumatta siitä, katsotko elokuvaa tai kuunteletko musiikkia mp3-soittimella, toteaa Max Hellström, Philips Consumer Lifestylen Nordic PR Manager.

Autenttisen äänentoiston iPodista ja iPhonesta takaavia Philips Fidelio -kaiutintelakoita on saatavana kompaktista makuuhuoneversiosta aina tehokkaaseen Fidelio Primo
-malliin. Muotoilussa on kiinnitetty erityistä huomiota pelkistettyyn ja helppokäyttöiseen lopputulokseen. Järjestelmässä on minimaalisen vähän ohjaimia ja painikkeita – useimmissa malleissa vain äänenvoimakkuuden säätö. Kaikki muut toiminnot on integroitu käyttäjälle ennestään tuttuun iPhonen tai iPodin liitäntään tai siirretty yksinkertaiseen kaukosäätimeen.

Philips Fidelio Primo -kaiutintelakkajärjestelmä (DS9000)

Ensiluokkainen äänenlaatu

• Kaksitie-äänijärjestelmä laajakaistaelementillä basso-/keskiäänialuetta varten ja yksi diskantti kanavaa kohden.
  • Bass Reflex -bassokotelo eristetyillä äänikammioilla jokaiselle kanavalle luo erittäin selkeän äänen, jossa yksityiskohdat erottuvat.
  • Suora digitaalikytkentä iPhonen/iPodin ja Fidelion välillä varmistaa äänenlaadun.
  • Passiivinen jakosuodatin, jonka ansiosta kaikki sävelet kuuluvat kirkkaasti. Musiikki soi puhtaasti ja luonnollisesti koko ääniskaalan laajuudelta.
  • Kotelon volyymi on sovitettu niin, että kaiuttimen basso kuuluu voimakkaasti ja täyteläisenä.
  • Kokonaisantoteho 100 W RMS.
  • 3.3 mm audio in -liitäntä

Intuitiiviset ohjaustoiminnot

• Anturi aktivoi taustavalaistun äänenvoimakkuuden säädön vain kun sitä tarvitaan.
  • Intuitiivinen kaukosäädin alumiinipinnoitteella.
  • Uniikilla toiminnolla laite ottaa yhteyden App Storeen, josta voit halutessasi ladata ilmaisen Fidelio-sovelluksen.

Fidelio-sarjaan kuuluvat myös mallit DS1100, DS3000, DS7550 ja DS8500

Philips Fidelio DS9000 -kaiutintelakan suositushinta on 599 euroa. Lisätietoa tuotteesta voi lukea Philipsin kotisivuilta ja valokuvia voi ladata Philipsin kuvapankista.

Lisätietoja

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, Max.hellstrom@philips.com,

Aino Ruikka
, viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, aino.ruikka@acsanafor.fi, 040 706 8021