3D-elokuvaelämyksiä kotisohvalle Philipsin uudella Blu-ray-soittimella

lokakuu 6, 2010

Philipsin uusi BDP9600 Blu-ray-soitin tarjoaa elokuvista kotona nauttiville laadukkaita 3D-katselukokemuksia HD-kuvanlaadulla. Käyttämällä lisänä räätälöitävää Qdeo1-videoteknologiaa katseluelämys paranee entisestään. Laitteessa on myös verkkoyhteys.

BDP9600 Blu-ray-soitin on suunniteltu antamaan kotiteatteriin täydellinen video- ja äänentoisto 3D-kuvalla. Edistyneen teknologian ansiosta soittimella saa kotiin elokuvateatterikokemukseen verrattavan elämyksen HD-kuvanlaadulla.

– BDP9600 on Philipsin 9000-sarjan edistynein soitin. Se edustaa korkealaatuista teknologiaa, ja sen alumiininen ja sulavalinjainen ulkomuoto sopii olohuoneiden sisustukseen, kertoo Max Hellström, Philips Consumer Lifestylen Nordic PR Manager.

Soittimen toimintaa voi tehostaa erikseen räätälöitävällä Qdeo-videoteknologialla, jonka avulla kuvasta saadaan mahdollisimman terävä ja luonnollinen. Lisäksi TI Burr-Brown-muuntajat muuttavat digitaalisen äänen analogiseksi 7.1.-kaiuttimien avulla. Näin monitahoinen surround-ääni varmistaa loistavan äänenlaadun.

Verkkoyhteyttä hyödyntämällä enemmän sisältöä

BDP9600 sisältää myös kaikki 9000-sarjan perusominaisuudet. WIFI:n ja DLNA:n avulla voi verkon välityksellä jakaa eri laitteiden välillä tietoa, kuten videoita tai kuvia.

Lisäksi NetTV:n kautta suomalainen television katsoja voi vuokrata elokuvia kotisohvalta  film2home-palvelusta ja maksaa elokuvan luottokortilla.

Lisätietoja Philipsin Blu-Ray-soittimesta voi lukea Philipsin kotisivuilta.
Kuvia voi ladata Philipsin kuvapankista.
Viimeisimpiä uutisia ja taustatietoja audiolaitteista pääsee lukemaan seuraamalla Philips  Pulsea osoiteessa http://pulse.philips.com.

Blu-ray BDP9600 on myynnissä lokakuusta 2010 alkaen ja sen suositushinta on 699 euroa.

1  Qdeo on Marvellin ja/tai sen kumppaneiden rekisteröity tavaramerkki.

Max Hellström

Nordic PR Manager

Philips Consumer Lifestyle

Max.hellstrom@philips.com

Aino Ruikka
Viestintätoimisto AC-Sanafor

aino.ruikka@acsanafor.fi

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2009 yritys saavutti 23 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta www.philips.com/newscenter.