Axl Smith kannustaa suomalaisia miehiä leikittelemään partatyyleillään

lokakuu 29, 2013

Muusikko ja suosikkijuontaja Axl Smith on aloittanut Philipsin male grooming -tuotekategorian kasvona. Philipsin parranajo- ja trimmaustuotteiden valikoima on laaja ja sopivat välineet löytyvät jokaisen partatyylin ylläpitoon. Näin Movemberin alkaessa moni mies kaipaa erityisesti apua viiksien pitämiseen tyylikkäinä ja parran päivittäiseen ajamiseen.

 

– Saan omaan tyyliini jatkuvasti inspiraatiota erityisesti musiikkimaailmasta ja matkustamisen kautta. Olisi tylsää näyttää aina samalta. Kannustan kaikkia kokeilemaan erilaisia tyylejä!  Arvostan parranajotuotteissa helppoutta ja monipuolisuutta. Elämäntyylini on hektinen ja olen aina tien päällä. Olen jo pitkään käyttänyt Philipsin partakoneita, joten yhteistyön aloittaminen oli luontevaa, sanoo Axl Smith.

 

Kuvassa: Axl Smith ei pelkää kokeilla erilaisia partatyylejä. Kuvan linjat on luotu Philipsin uudella lasertrimmerillä BeardTrimmer 9000. Kuvaajat: Janne Mikkilä & Juha Kassila.

  

Axl Smith on tunnettu tyylitaiturina, joka kokeilee rohkeasti erilaisia vaihtoehtoja. Vaikka Axlin tyyli voi vaikuttaa rennolta, on se yleensä tarkoin harkittu. Naamakarvoituksen osalta viimeistely on erityisen tärkeää. Tämä onnistuu Philipsin uudella lasertrimmerillä BeardTrimmer 9000. Laite auttaa saavuttamaan tarkan trimmaustuloksen laserohjaimen avulla. Ohjain näyttää juuri sen paikan, minne terä on menossa ja missä tavoiteltu linja menee.

 

– Lasertrimmeri on mielestäni trimmauksessa hyödyllisin keksintö pitkään aikaan. Sen avulla on helppo tehdä ammattimaista jälkeä kotona. Suosin partatyylissäni tiukkoja linjoja ja lasertrimmeri helpottaa niiden tekemistä nopeasti. Oikean kohdan osoittava laserohjain vähentää peilailun ja linjojen tasaisuuden mittailun määrää, toteaa Axl Smith.

 

Axl ja Philips kutsuvat nyt kaikki suomalaiset miehet mukaan kokeilemaan erilaisia partatyylejä. Esimerkkiä voi ottaa videoista, joissa Axl esittelee erilaisten partatyylien luomista Philipsin laitteilla. Axlin tyylivinkit löytyvät Facebookista osoitteessa http://apps.facebook.com/philipsaxlsmith. Nyt suomalaiset saavat äänestää videoiden perusteella suosikkityyliään ja voivat samalla osallistua kilpailuun, jonka palkintona on neljän hengen poikien viikonloppu Helsingissä. Palkinto toteutetaan yhteistyössä hotelli Klaus K:n ja Groom-parturiliikkeen kanssa.

 

Marraskuussa vietetään Suomessa jo ilmiöksi muodostunutta Movemberiä, jossa miehet voivat kerätä varoja eturauhas- ja kivessyövän vastaiseen työhön kasvattamalla viiksiään. Kampanjassa parta pitää ajaa päivittäin ja tämä onnistuu parhaiten Philipsin SensoTouch 3D -parranajokoneella. Monilla miehillä karvoitus lähtee Movemberin aikana käsistä ja kuukauden aikana ei kosketakaan trimmaustuotteisiin. Kaikkia Movemberiin osallistuvien miesten puolisoita varmasti helpottaa myös tieto siitä, että jouluun mennessä on mahdollista palauttaa miehen tyyli huolitelluksi. Jos mies edelleen joulun saapuessa antaa partansa rehottaa, voi ystävällinen trimmausmuistutus joululahjan muodossa olla paikallaan.

 

Seuraa Philipsin Axl Smith -kampanjaa Facebookissa:
http://apps.facebook.com/philipsaxlsmith

 

Lisätietoja Philipsin tuotteista:

SensoTouch: http://www.philips.se/content/fi/sensotouch/www/fi/home.html

BeardTrimmer 9000: http://www.philips.fi/content/fi/BeardTrimmer9000/www/fi/home.html

Lisätietoja:

Max Hellström, Lehdistövastaava, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05 


Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Viestintätoimisto AC-Sanafor, philips@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

 

Lisää Philipsin uutisia voi lukea Philipsin MyNewsdesk-lehdistöhuoneessa..

Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on terveyden ja hyvinvoinnin alalla toimiva monialayritys, joka keskittyy parantamaan ihmisten elämänlaatua mielekkäiden innovaatioiden avulla terveydenhuollon, lifestyle-tuotteiden ja valaistuksen alalla. Yhtiön pääkonttori on Alankomaissa. Vuonna 2012 Philipsin palveluksessa työskenteli noin 115 000 henkilöä ja sen myynti oli 24,8 miljardia euroa. Yhtiöllä on myyntiä ja palveluita nykyisin yli 100 maassa. Philips on johtavassa asemassa kardiologisen hoidon, akuutti- ja kotihoidon, energiaa säästävien valaistusratkaisujen ja uudenlaisten valaistussovellusten sekä parranajon, muun kauneudenhoidon ja suun terveyden alalla. Philipsin uutisia on osoitteessa www.philips.fi/uutiset.

.