Philips on aloittanut 3D-televisioiden toimitukset Suomeen

kesäkuu 1, 2010

Philipsin televisioiden kuvanlaatu, ääni ja kokonaisvaltaisen kokemuksen luova Ambilight-tekniikka ovat tehneet Philipsistä uranuurtajan elokuvien katselussa kotona. Philips lisää nyt uuden ulottuvuuden elokuvien kotikatseluun: 3D-kuvan. Philips tuo kesä-heinäkuun aikana kauppoihin sarjan Full HD 3D -televisioita, joihin lukeutuu maailman ensimmäinen 21:9-kuvasuhteen 3D-televisio.



 

Philipsillä uskotaan, että kiinnostus 3D-televisioita kohtaan tulee kasvamaan lähivuosina. Ensimmäiset merkit kuluttajien kiinnostuksesta on nähty 3D-elokuvien menestyksessä ja tv-lähetysten kokeiluissa. Philipsin televisiot ovat valmiita tarjoamaan täydellisen 3D-elämyksen kuluttajille jo trendin alkuvaiheissa.

 – Philips tarjoaa erillisiä 3D-päivityspaketteja 8000- ja 9000-sarjan televisioihin. Näin kuluttajilla on mahdollisuus valita, haluavatko he investoida 3D-kuvaan heti television hankinnan yhteydessä vai haluavatko he tehdä sen myöhemmin. Television ostajan ei tarvitse tässä vaiheessa maksaa 3D Ready -televisiosta tavallista televisiota enempää, vaan 3D-päivityspaketin voi hankkia sitten kun tarjolla alkaa olla enemmän sisältöä kuten 3D-elokuvia, sanoo Philips Consumer Lifestylen myyntijohtaja Markus Nummisalo.
 


Kesäkuussa Suomen markkinoille tulevan 8000-sarjan televisiot ja heinäkuussa seuraavat 9000-sarjan televisiot tulevat olemaan Full HD 3D -valmiita. Ne on varustettu Active 3D -teknologialla, jolloin televisio tuottaa täysin kokonaisvaltaisen 3D-elokuvaelämyksen. Alkusyksystä Philips tuo markkinoille myös maailman ensimmäisen 21:9-kuvasuhteen 3D-television.

– 3D-päivityspaketti on saatavilla kaiken kaikkiaan kahdeksaan vuoden 2010 televisiomalliin. Samanaikaisesti Philips tuo markkinoille sarjan blu-ray-soittimia ja -kotiteattereita, jotka ovat 3D-valmiita. Blu-ray-laitteiden kohdalla erillistä päivityspakettia ei tarvitse ostaa, vaan tarvittavan ohjelmiston voi ladata ilmaiseksi internetistä, kertoo Markus Nummisalo.


Suositushinnat Philipsin 3D Ready -tuotteille:

8000-sarja: 37” alkaen 1550 euroa (saatavilla kesäkuusta alkaen)

9000-sarja: 40” alkaen 2700 euroa (saatavilla heinäkuusta alkaen)

3D-päivityspaketti televisioon: noin 250 euroa (Paketti sisältää kahdet Active 3D -lasit sekä langattoman lähettimen ja päivitysohjelman.)

Blu-ray-kotiteatterit: alkaen 549 euroa

Blu-ray-soittimet: alkaen 299 euroa

3D-päivitysohjelma audio-tuotteisiin: 0 euroa


Lisätietoja

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, Max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:
Aino Ruikka
, viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, aino.ruikka@acsanafor.fi, 040 706 8021


 

Philips
Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2009 yritys saavutti 23 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta
 www.philips.com/newscenter