Color Ambiance luo valotunnelmaa makuuhuoneeseen

tammikuu 18, 2011

Hilding Anders ja Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) ovat yhdessä kehittäneet Color Ambiancen eli ainutlaatuisen makuuhuoneen valaistusratkaisun. Siinä yhdistyvät Hilding Andersin korkeatasoinen osaaminen sänkyjen suhteen ja Philipsin pitkä kokemus valaistuksen asiantuntijana. Color Ambiance esiteltiin ensimmäistä kertaa Kölnin sisustusmessuilla Saksassa.

– Molemmat yhtiöt ovat alansa edelläkävijöitä, Philips valaisimien asiantuntijana ja Hilding Anders sänkyjen. Yhtiöiden yhteistyö tarjoaa uusia mukavuuden ulottuvuuksia kuluttajien makuuhuoneisiin, kommentoi Hilding Andersin toimitusjohtaja Anders Pålsson.

Color Ambiance liitetään Jensen-sänkyjen päätyyn. Jensen-sängyt ovat Hilding Anders Groupin premiumbrändi ja valopäädylliset sängyt ovat myynnissä toukokuusta 2011 alkaen.

Ledivaloilla helposti eri sävyjä

Kodista voi valaistuksen avulla luoda itselleen persoonallisen tilan. Color Ambiance tarjoaa uusia elämyksiä ledivalojen avulla:

– Tutkimuksemme ovat osoittaneet, että lähes 80 % ihmisistä haluaisi säädellä kotinsa tunnelmavalaistusta. Kuitenkin lähes 70 % kokee, että heidän mahdollisuutensa tehdä näin ovat rajalliset, sanoo Philip Doorduijn, Philips kuluttajavalaistuksen johtaja.

Makuuhuoneesta nautitaan nykyään usein myös oleskelutilana; rentoudutaan, katsotaan televisiota tai hemmotellaan itseä aamiaisella sängyssä. Color Ambiance -sängynpäädyn avulla voi valita oikeanlaisen tunnelman jokaista mielialaa ja tilannetta varten. Väriskaala vaihtelee auringonkeltaisesta ja romanttisen punaisesta rauhoittavaan lehdenvihreään.

Väri ja tunnelma vaihtuvat kätevästi kaukosäätimen pyöreää värisäädintä koskettamalla. Sängynpäädyssä yhdistyvät Jensenin korkea laatu sekä Philipsin innovatiiviset ledivalaisimet. Kaukosäätimellä voi helposti vaihtaa valojen väriä tai himmentää tai sammuttaa ne kokonaan.

Lisätietoja

Pia Lindhe, Philips Corporate Communications, Nordics, pia.lindhe@philips.com, + 46 702 04 22 18.

Kuvia ja tuotetietoja

Maija Hakala, viestintätoimisto AC-Sanafor, philips@acsanafor.fi, 050 33 828 73.

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 118 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2009 yritys saavutti 23 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä: www.philips.com/newscenter

Hilding Anders

Hilding Andersin tuotteet tarjoavat hyvät yöunet kuluttajille ympäri maailmaa. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Ruotsin Malmössä ja sen vuosittainen nettomyynti on 7 miljardia Ruotsin kruunua. Hilding Anders työllistää noin 6 300 henkilöä 30 paikallisessa yrityksessä ja 40 markkina-alueella. Yhtiö on perustettu vuonna 1939 ja on kasvanut voimakkaasti viimeisen vuosikymmenen aikana useiden yritysostojen sekä vahvistuneiden globaalien sänkymarkkinoiden myötä. Yhtiö valmistaa tuotteita sekä oman brändin alla että johtaville kansainvälisille huonekalumyyjille. Hilding Andersin johtavat brändit ovat André Renault, Bico, Askona, Hilding, Eastborn, Jensen ja Slumberland. Yhtiön omistavat Candover, MezzVest ja yhtiön 40 henkeä yhtiön johdosta. www.hildinganders.se