Miesten kauneus on myös sisäistä

syyskuu 5, 2013

Miesten grooming-trendi ei tarkoita pelkästään huolehtimista ulkonäöstä, ihosta ja parrasta. Terve hymy ja puhdas suu kuin hammaslääkärikäynnin jäljiltä ovat nykyään vähintään yhtä tärkeitä. Emmekä me Philipsillä ole keksineet tätä itse. Elokuussa ruotsalaislehti Café antoi Philipsin Sonicare DiamondClean -sähköhammasharjalle maininnan ”Årets Groomingmaskin” (Vuoden grooming-laite).

 

Perustelut ovat niin hyvät, ettemme itsekään olisi voineet ilmaista asiaa paremmin:
Philips DiamondClean on uskomattoman tehokas sähköhammasharja, joka ladataan sensaatiomaisesti pakkaukseen kuuluvassa hammasharjalasissa. Lisäksi hammasharja on niin hyvännäköinen, että se lisää ylellisyyden tuntua kylpyhuoneessa. Juuri kun oletettiin, ettei sähköhammasharja voisi paremmaksi tulla, tämä lievästi sanottuna hiottu timantti tuli ja puhdisti pöydän.

 

Ja aivan kuin Café-lehden maininnassa ei olisi riittävästi, sillä Men’s Health -lehti kirjoittaa samasta hammasharjasta näin:
Kun tapaat tyttöystäväsi perheenjäseniä ja ystäviä ensimmäistä kertaa, kevennä jännittynyttä tunnelmaa valoisalla hymyllä. Ladattava DiamondClean Sonic -hammasharja poistaa enemmän plakkia ja tekee hampaista valkoisemmat kuin tavallisella hammasharjalla harjaaminen.

 

Voisimme jatkaa samaa rataa vaikka kuinka pitkään. On nimittäin tosiasia, että Metro-lehti, testauslaitos WiseGuide ja norjalaislehti Teknisk Ukeblad ovat valinneet Philipsin sähköhammasharjat testivoittajiksi.

 

– Sähköhammasharjojemme Sonicare-tekniikka antaa suuhun aivan uudenlaisen puhtauden tunteen, Philips Consumer Lifestylen Marketing Manager Erica Lindqvist sanoo. Totta kai on mukavaa, että testi toisensa jälkeen saamme vahvistuksen asialle, jonka tiesimme jo ennestään.

Lisätietoja:

Max Hellström, presschef Philips Consumer Lifestyle
tel: 0708-32 21 05
e-post: max.hellstrom@philips.com

.

Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on terveyden ja hyvinvoinnin alalla toimiva monialayritys, joka keskittyy parantamaan ihmisten elämänlaatua mielekkäiden innovaatioiden avulla terveydenhuollon, lifestyle-tuotteiden ja valaistuksen alalla. Yhtiön pääkonttori on Alankomaissa. Vuonna 2012 Philipsin palveluksessa työskenteli noin 115 000 henkilöä ja sen myynti oli 24,8 miljardia euroa. Yhtiöllä on myyntiä ja palveluita nykyisin yli 100 maassa. Philips on johtavassa asemassa kardiologisen hoidon, akuutti- ja kotihoidon, energiaa säästävien valaistusratkaisujen ja uudenlaisten valaistussovellusten sekä parranajon, muun kauneudenhoidon ja suun terveyden alalla. Philipsin uutisia on osoitteessa www.philips.com/newscenter.

.