Onko sinulla tarvittavat eväät Philips Grooming Awards 2013 -kilpailun voittamiseksi?

lokakuu 3, 2013

Philips lanseeraa nyt "Grooming Awards 2013" -kilpailun yksinkertaisena huomionosoituksena kaikille miehille, joilla on parta, sänki tai viikset. Potissa on 4 000 euron arvoinen kahden hengen matka Amsterdamiin!

Miten kilpailuun voi osallistua? Se on hyvin yksinkertaista. Sinun tarvitsee vain

• ilmoittautua Facebook-sivullamme
  • siirtää kuva itsestäsi (tai jostain toisesta, jos olet tosi kiltti...)
  • varmistaa, että mahdollisimman monet äänestävät (mieluiten sinua, totta kai).

Kilpailu on kuitenkin käynnissä vain 13.10.2013 saakka, itse asiassa se on jo alkanut. Joten liikettä niveliin!

Ja jos et uskalla osallistua (vielä), suosittelemme kahta ehdotonta tuotettamme parrakkaille miehille: Parranajokone Philips SensoTouch 3D, joka sisältää partatrimmerin, ja upouusi laserohjauksella varustettu partatrimmeri Philips BeardTrimmer 9000.

Onnea kisaan!

Max Hellström, presschef Philips Consumer Lifestyle
tel: 0708-32 21 05
e-post: max.hellstrom@philips.com

Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on terveyden ja hyvinvoinnin alalla toimiva monialayritys, joka keskittyy parantamaan ihmisten elämänlaatua mielekkäiden innovaatioiden avulla terveydenhuollon, lifestyle-tuotteiden ja valaistuksen alalla. Yhtiön pääkonttori on Alankomaissa. Vuonna 2012 Philipsin palveluksessa työskenteli noin 115 000 henkilöä ja sen myynti oli 24,8 miljardia euroa. Yhtiöllä on myyntiä ja palveluita nykyisin yli 100 maassa. Philips on johtavassa asemassa kardiologisen hoidon, akuutti- ja kotihoidon, energiaa säästävien valaistusratkaisujen ja uudenlaisten valaistussovellusten sekä parranajon, muun kauneudenhoidon ja suun terveyden alalla. Philipsin uutisia on osoitteessa www.philips.com/newscenter.