Uutiskeskus | Suomi

tammikuuta 19, 2015

Muutoksia Philips-kuvantamislaitteiden huoltotoiminnassa suomessa

Vantaa, Finland - Philips ostaa kuvantamislaitteiden huoltotoiminnan Mediqiltä. Kaupan on tarkoitus tulla voimaan 1. huhtikuuta 2015. Mediqin kuvantamislaitteiden huollosta vastaava henkilöstö siirtyy kaupan myötä Philipsin palvelukseen.

Tuleva muutos vahvistaa edelleen Philipsin sitoutumista terveydenhuollon markkinoihin Suomessa. Philips Healthcarella on ollut suora myynti-, markkinointi- ja huolto-organisaatio Suomessa jo vuodesta 2000 lähtien ja Philips on itse vastannut kuvantamislaitteiden myynnistä huhtikuusta 2014 alkaen. Lisäksi Suomessa toimii Philips magneettikuvauslaitteiden tuotekehitys- ja valmistusyksikkö.

Philips-kuvantamislaitteiden huoltotoiminnan muutoksella tavoitellaan entistä saumattomampaa tiedonkulkua suoraan valmistajalta asiakkaille ja myös asiakkailta valmistajalle. Tämän lisäksi pyrimme edelleen kehittämään asiakkaillemme lisäarvoa tuottavien ennakoivien huoltopalveluidemme tarjontaan. Pyrimme toteuttamaan muutoksen huoltotoiminnassa siten, että asiakkaamme kokevat Philips-kuvantamislaitteiden hankinnan ja käytön entistä helpommaksi.

Huoltotoiminnan siirtyessä Philipsille siirtyvät myös asiakkaiden huoltosopimukset Mediqiltä Philipsille. Sopimusten siirto ei edellytä toimenpiteitä asiakkailta. Tulemme olemaan erikseen yhteydessä kuhunkin sopimusasiakkaaseen.

Mediq jatkaa Philips-kuvantamislaitteiden huoltotoimintaa normaalisti kaupan voimaantuloon asti. Uusista yhteystiedoista tai muista mahdollisista muutoksista toiminnassa tullaan tiedottamaan erikseen vuoden 2015 ensimmäisen vuosineljänneksen aikana.

Tietoa Mediqistä

Mediq on kansainvälinen terveydenhuollon tarvikkeiden ja laitteiden, lääkkeiden sekä niihin liittyvien palveluiden tarjoaja ja markkinajohtaja Pohjois-Euroopassa. Yhtiö toimii 14 maassa. Mediq Suomi Oy:ssä on noin 160 työntekijää palvelemassa terveydenhuollon ja laboratorioalan ammattilaisia. Autamme asiakkaitamme tuottamaan terveyttä ja tutkimustuloksia kustannustehokkaasti. www.mediq.fi

Näytä lisääNäytä vähemmän

Tietoa Royal Philipsistä

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) är ett ledande företag med högteknologiska produkter och tjänster inom hälsa och sjukvård. Fokus är att förbättra människors hälsa och att möjliggöra bättre resultat över hela hälsokedjan från en hälsosam livsstil och förebyggande, till diagnos, behandling och vård i hemmet. Philips avancerade teknik i kombination med kliniska kompetens såväl som konsumentinsikter gör det möjligt att leverera integrerade helhetslösningar. Philips är ledande inom bilddiagnostik, behandling via avancerad bildvisualisering, patientmonitorering, e-hälsa och informationsteknologi, såväl som inom personlig hälsa och vård i hemmet. Philips, med huvudkontor i Holland, hade 2016 en försäljning på 17,4 miljarder euro inom sin hälsoteknikportfölj och cirka 71 000 anställda med försäljning och tjänster i mer än 100 länder. Nyheter från Philips återfinns på www.philips.se/press.

Näytä lisääNäytä vähemmän

Yhteydet

Lina Faye

Head of Communications

Jaa sosiaalisessa mediassa

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.