• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Joskus sovellus kaatuu yön aikana, eikä hälytys toimi kunnolla aamulla. Miten toimin?

    Julkaistu 2018-06-21

    Jotta voit jatkaa Wake-up Light -herätysvalon käyttöä, varmista, että sinulla on iOS8, iOS7 tai iOS6 ja uusin Philips Wake-up Light -sovellusversio 1.0.11 asennettuna.

    Asenna sovellus uudelleen, jos ongelma ei ratkea

    Poista ensin sovellus iPhonesta / iPod Touchista painamalla Wake-up Light -kuvaketta, kunnes sen päälle ilmestyy x-merkki. Paina x-merkkiä ja vahvista sovelluksen poistaminen. Asenna sovellus uudelleen AppStoresta.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: HF3550/01 .

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.