1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Products

    Saat juuri tarvitsemasi tuen
    Etsitkö tiettyyn ongelmaan ratkaisua?

    Joskus sovellus kaatuu yön aikana, eikä hälytys toimi kunnolla aamulla. Miten toimin?

    Jotta voit jatkaa Wake-up Light -herätysvalon käyttöä, varmista, että sinulla on iOS8, iOS7 tai iOS6 ja uusin Philips Wake-up Light -sovellusversio 1.0.11 asennettuna.

    Asenna sovellus uudelleen, jos ongelma ei ratkea

    Poista ensin sovellus iPhonesta / iPod Touchista painamalla Wake-up Light -kuvaketta, kunnes sen päälle ilmestyy x-merkki. Paina x-merkkiä ja vahvista sovelluksen poistaminen. Asenna sovellus uudelleen AppStoresta.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: HF3550/01 .

    Rekisteröi tuotteesi
    Rekisteröi tuotteesi

    Pysyt ajan tasalla tuotteesi takuun kattavuudesta.

    Voit hyödyntää hyvitykset, lahjat ja erikoistarjoukset.

    Saat tuotetuen helposti käyttöösi.