• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips SmartPro Compact -robottipölynimuri ei imuroi kunnolla

    Julkaistu 2021-07-04

    Jos Philips SmartPro Compact -robottipölynimuri ei imuroi kunnolla, siihen voi olla monta syytä. Alla on kuvattu mahdollisia syitä ja ratkaisuja.

    Jos jommankumman tai kummankin sivuharjan harjakset ovat taipuneita, upota sivuharja tai -harjat hetkeksi lämpimään veteen. Jos harjakset eivät palaudu oikeaan muotoon, vaihda sivuharjat uusiin.

    Jos pölysäiliön suodatin on likainen, nosta pölysäiliö pois paikaltaan. Pölysäiliön voi tyhjentää roskapussiin. Puhdista suodatin sen jälkeen liinalla tai pehmeällä hammasharjalla. Jos suodatin ei puhdistu harjaamalla, vaihda se uuteen. Suosittelemme, että suodatin vaihdetaan vähintään kerran vuodessa.

    Suodattimen puhdistaminen

    Philips SmartPro -robottipölynimurin imuaukko on pölysäiliön pohjassa. Jos imuaukko on tukossa, puhdista se pehmeällä hammasharjalla.

    Imuaukon puhdistaminen

    Jos laitteen etupyörään on kertynyt karvoja tai muuta likaa, puhdista se pehmeällä hammasharjalla

    Jos nämä ratkaisut eivät ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.

    Pyörien puhdistaminen
    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.