• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips-espressokeittimen säiliöstä ei tule vettä

    Julkaistu 24 August 2023
    Vesiputkiin jäänyt ilma voi estää Philips-espressokeittimen veden virtaamisen, mikä voi olla syynä siihen, ettei vesisäiliöstä tule vettä. Lue lisää mahdollisista syistä ja ongelman ratkaisemisesta.
    Jos vesisäiliö ei ole kunnolla tai oikein paikallaan, espressokeitin ei saa vettä säiliöstä.
    •    Jos espressokeittimesi vesisäiliö on laitteen etupuolella, varmista, että vesisäiliö on työnnetty perälle asti.
    •    Jos espressokeittimesi vesisäiliö on laitteen päällä, varmista, että vesisäiliön alla ei ole likaa, hiukkasia tai kahvipapuja.
    Jos vesiputkiin jäänyt ilma estää veden virtaamisen, voit ratkaista ongelman noudattamalla seuraavia ohjeita:
    1.    Katkaise laitteesta virta
    2.    Tyhjennä vesisäiliö ja irrota AquaClean-suodatin (tai laitteen muu vedensuodatin)
    3.    Täytä vesisäiliö vedellä ja aseta se takaisin paikalleen
    4.    Kytke keittimeen virta. Kun laite on kuumentunut, valitse kuuma vesi ja annostele 2-3 kuppia kuumaa vettä

    Jos käytät AquaClean-vedensuodatinta, varmista seuraavien ohjeiden avulla, että suodatin on valmisteltu ja asennettu oikein käyttöä varten:
    1.    Ravista AquaClean-vedensuodatinta 5 sekunnin ajan
    2.    Pitele suodatinta ylösalaisin vedellä täytetyssä astiassa, kunnes siitä ei enää tule ilmakuplia
    3.    Aseta suodatin takaisin vesisäiliöön ja täytä vesisäiliö vedellä
    4.    Käynnistä keitin uudelleen ja katkaise ja kytke virta uudelleen
    5.    Valitse kuuma vesi ja annostele 2–3 kuppia kuumaa vettä

    Huomautus: Vaihda AquaClean-suodatin, jos olet käyttänyt sitä yli kolme kuukautta. Suodatin voi olla tukkeutunut, jos sitä on käytetty pidempään.
    Play Pause
    Tämä vaihtoehto koskee vain Philipsin espressokeitintä, jossa on Panarello- tai perinteinen maidonvaahdotin.
    Voit tarkistaa, onko kuuman veden suutin tukossa, irrottamalla Panarello-/perinteisen maidonvaahdottimen ulomman osan ja tarkistamalla, onko nokassa kalkkia (jolloin kaatonokassa tai sen ympärillä näkyy valkoisia hiukkasia).
    Jos kalkkia on kertynyt, voit poistaa kalkin kalkinpoistoliuoksella.

    Jos edellä mainitut ratkaisut eivät ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.