• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips SmartPro -robottipölynimurin yhdistäminen

    Julkaistu 29 November 2022

    Voit muodostaa yhteyden älypuhelimestasi Philips SmartPro -robottipölynimuriin. Tutustu alla oleviin ohjeisiin.

    Sovelluksen asentaminen älypuhelimeen tai tablettiin

    Lataa Philips Air+ -sovellus Applen App Storesta tai Google Play -kaupasta etsimällä se hakusanoilla Philips Air+. Asenna sovellus älypuhelimeen tai tablettiin. Varmista, että älypuhelin tai tabletti on yhdistetty Wi-Fi-verkkoosi.

    Wi-Fi -verkon valmistelu

    Tarkista, että Wi-Fi-reititin on käynnissä ja että se on yhteensopiva. Philips SmartPro -robottipölynimuri voidaan yhdistää 2,4 GHz:n 802.11 b/g/n-verkkoon, mutta EI 5 GHz:n 802.11a-verkkoon. Varmista, että sinulla on Wi-Fi-verkon nimi (SSID-tunnus) ja Wi-Fi-verkon salasana. Nämä tiedot on annettava asennuksen aikana. Varmista, että laite on Wi-Fi-yhteyden muodostamisen aikana riittävän lähellä reititintä, jotta se voi vastaanottaa vahvan Wi-Fi-signaalin.

    Laitteen valmistelu Air+-sovellukseen yhdistämistä varten

    Siirrä Philips SmartPro -robottipölynimuri Wi-Fi-asetustilaan ennen yhteyden muodostamista älypuhelimeen. Käynnistä laite. Jos laitteen näytössä vilkkuu oranssi Wi-Fi-kuvake, laite on valmis yhteyden muodostamiseen. Jos Wi-Fi-kuvake ei vilku, paina laitteen Wi-Fi-painiketta, kunnes Wi-Fi-kuvake alkaa vilkkua oranssina.

    Määritä asetukset

    Philips Air+ -sovellus opastaa sinua laitteen yhdistämisessä. Valitse Aloitus (Get Started) ja noudata näyttöön tulevia ohjeita.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: FC8832/01 .

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.