1
Products

Robottipölynimuri

MAKSUTON älysovellus, 3-vaiheinen puhdistusjärjestelmä, 120 minuutin käyttöaika, Näkymätön seinä FC8832/01

Usein kysytyt kysymykset

Yhteys SmartPro-robottipölynimuriin ei toimi kunnolla.

Älypuhelimista, joissa on Android 6.0.1 -käyttöjärjestelmäversio, ei ehkä voi muodostaa yhteyttä SmartPro-sovelluksesta SmartPro Active Connected -robottipölynimuriin. Lue lisää ja tutustu ongelmanratkaisuihin.

Wi-Fi-yhteyden asennus ei onnistu (Android 6.0.1).

SmartPro-sovelluksesta ei ehkä voi muodostaa yhteyttä SmartPro Active Connected -robottipölynimuriin.

Virhe tapahtuu Easy Wi-Fi -asennuksen vaiheessa 3/4, kun Wi-Fi-verkoksi valitaan “Philips Setup”. SmartPro-sovellus ei kaikissa tilanteissa voi jatkaa Wi-Fi-yhteyden määrittämistä.

Korjaa ongelma lataamalla sovelluksen uusin versio. Ongelma on korjattu toukokuun 2017 jälkeen julkaistuissa SmartPro-sovellusversioissa.

Voit käyttää laitetta myös ilman sovellusta.

Voit käynnistää Philips SmartPro Active -robottipölynimurin SmartPro-sovelluksesta. Käynnistä tavallinen imurointi painamalla kaukosäätimen painiketta tai virtakytkintä.

Ilman sovellusta et voi käyttää lisätoimintoja, kuten imuroinnin ajoitusta, push-ilmoituksia ja etäohjausta, etkä saa käyttöösi lisätietoja imurointikerroista, imurointireiteistä ja huoltotarpeesta.

Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: FC8832/01 .

Eikö tämä ole etsimäsi tuote?

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Jos et, ota meihin yhteyttä.