• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Yhteys SmartPro-robottipölynimuriin ei toimi kunnolla.

    Julkaistu 29 November 2022

    Jos et voi yhdistää Air+-sovellusta Philips SmartPro -robottipölynimuriin, syitä voi olla useita. Tutustu alla oleviin ohjeisiin.

    Tarkista, että käytössäsi on Air+-sovelluksen uusin versio. Päivitä älypuhelimen tai tabletin sovellus tarvittaessa Google Play Kaupasta tai iOS App Storesta.

    Varmista, että Philips SmartPro -robottipölynimuri on riittävän lähellä reititintä, jotta se voi vastaanottaa vahvan Wi-Fi-signaalin.

    Tarkista, että Wi-Fi-reititin on käynnissä ja että se on yhteensopiva. Philips SmartPro -robottipölynimuri voidaan yhdistää 2,4 GHz:n 802.11 b/g/n-verkkoon, mutta ei 5 GHz:n 802.11a-verkkoon.

    Huomautus:

    Voit myös käyttää Philips-robottipölynimuria ilman Air+-sovellusta. Käynnistä tavallinen imurointi painamalla laitteen yläosassa olevaa virtapainiketta.

    Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.