Tarkista, että käytössäsi on Air+-sovelluksen uusin versio. Päivitä älypuhelimen tai tabletin sovellus tarvittaessa Google Play Kaupasta tai iOS App Storesta.
Jos et voi yhdistää Air+-sovellusta Philips SmartPro -robottipölynimuriin, syitä voi olla useita. Tutustu alla oleviin ohjeisiin.
Tarkista, että käytössäsi on Air+-sovelluksen uusin versio. Päivitä älypuhelimen tai tabletin sovellus tarvittaessa Google Play Kaupasta tai iOS App Storesta.
Varmista, että Philips SmartPro -robottipölynimuri on riittävän lähellä reititintä, jotta se voi vastaanottaa vahvan Wi-Fi-signaalin.
Tarkista, että Wi-Fi-reititin on käynnissä ja että se on yhteensopiva. Philips SmartPro -robottipölynimuri voidaan yhdistää 2,4 GHz:n 802.11 b/g/n-verkkoon, mutta ei 5 GHz:n 802.11a-verkkoon.
Huomautus:
Voit myös käyttää Philips-robottipölynimuria ilman Air+-sovellusta. Käynnistä tavallinen imurointi painamalla laitteen yläosassa olevaa virtapainiketta.
Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.