1
Products

Robottipölynimuri

MAKSUTON älysovellus, 3-vaiheinen puhdistusjärjestelmä, 120 minuutin käyttöaika, Näkymätön seinä FC8832/01

Vianmääritys

Yhteys SmartPro-robottipölynimuriin ei toimi kunnolla.

Jos et voi yhdistää SmartPro-sovellusta Philips SmartPro -robottipölynimuriin, syitä voi olla useita. Tutustu alla oleviin ohjeisiin.

Päivitä SmartPro-sovellus uusimpaan versioon.

Tarkista, että käytössäsi on SmartPro-sovelluksen uusin versio. Päivitä älypuhelimen tai tabletin sovellus tarvittaessa Google Play Kaupasta tai iOS App Storesta.

Aseta Philips SmartPro -robottipölynimuri lähelle Wi-Fi-reititintä.

Varmista, että Philips SmartPro -robottipölynimuri on riittävän lähellä reititintä, jotta se voi vastaanottaa vahvan Wi-Fi-signaalin.

Varmista, että Wi-Fi-verkko on yhteensopiva.

Tarkista, että Wi-Fi-reititin on käynnissä ja että se on yhteensopiva. Philips SmartPro -robottipölynimuri voidaan yhdistää 2,4 GHz:n 802.11 b/g/n-verkkoon, mutta ei 5 GHz:n 802.11a-verkkoon.

Huomautus:

Voit käynnistää Philips-robottipölynimurin SmartPro-sovelluksesta. Käynnistä tavallinen imurointi painamalla laitteen yläosassa olevaa virtapainiketta.

Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: FC8832/01 .

Eikö tämä ole etsimäsi tuote?

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Jos et, ota meihin yhteyttä.