1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    • Philips verkkokaupan edut

    • 30 päivän palautusoikeus

    • 2 vuoden takuu

    Products

    Robottipölynimuri

    MAKSUTON älysovellus, 3-vaiheinen puhdistusjärjestelmä, 120 minuutin käyttöaika, Näkymätön seinä FC8832/01

    Vianmääritys

    Yhteys SmartPro-robottipölynimuriin ei toimi kunnolla.

    Jos et voi yhdistää SmartPro-sovellusta Philips SmartPro -robottipölynimuriin, syitä voi olla useita. Tutustu alla oleviin ohjeisiin.

    Päivitä SmartPro-sovellus uusimpaan versioon.

    Tarkista, että käytössäsi on SmartPro-sovelluksen uusin versio. Päivitä älypuhelimen tai tabletin sovellus tarvittaessa Google Play Kaupasta tai iOS App Storesta.

    Aseta Philips SmartPro -robottipölynimuri lähelle Wi-Fi-reititintä.

    Varmista, että Philips SmartPro -robottipölynimuri on riittävän lähellä reititintä, jotta se voi vastaanottaa vahvan Wi-Fi-signaalin.

    Varmista, että Wi-Fi-verkko on yhteensopiva.

    Tarkista, että Wi-Fi-reititin on käynnissä ja että se on yhteensopiva. Philips SmartPro -robottipölynimuri voidaan yhdistää 2,4 GHz:n 802.11 b/g/n-verkkoon, mutta ei 5 GHz:n 802.11a-verkkoon.

    Huomautus:

    Voit käynnistää Philips-robottipölynimurin SmartPro-sovelluksesta. Käynnistä tavallinen imurointi painamalla laitteen yläosassa olevaa virtapainiketta.

    Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: FC8832/01 .

    Eikö tämä ole etsimäsi tuote?

    Saitko vastauksen kysymykseesi?

    Jos et, ota meihin yhteyttä.