80 cm (32"), Full HD -LED-TV, DVB-T/T2/C 32PFT5362/12
Usein kysytyt kysymykset
Mitä tehdä, jos SmartTV:n käyttö ei onnistu? (vuoden 2016 laitteissa)
Tilanne Jokin seuraavista tilanteista tapahtuu:
• SmartTV ei aukea
• latauskuvake näkyy ruudussa, mutta SmartTV ei lataudu
• näyttöön tulee teksti Philips-palvelinta ei löytynyt (Philips Server Not Found)
• näyttöön tulee teksti Viimeistele SmartTV-kirjautuminen käynnistämällä televisio uudelleen (To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again)
• SmartTV-esittelynäyttö tulee näkyviin.
Muistilista
Varmista seuraavat asiat:
• television ohjelmisto on ajan tasalla
• televisiolla on käytössä langallinen tai langaton yhteys
• jos käytössä on langaton signaali: langattoman signaalin vahvuus television ja langattoman yhteyspisteen välillä on vähintään 80 %
•televisioon kytkettiin virta vähintään 3 minuuttia ennen SmartTV-portaalin käyttämistä.
Huomautus: SmartTV-portaalin ylläpidon aikana SmartTV on tilapäisesti poissa käytöstä (enintään 6 tuntia).
Vastaus
Eri tekijät voivat aiheuttaa sen, että SmartTV ei ole käytettävissä. Voit tarkistaa, mikä estää SmartTV-portaalin käytön, alla olevien vianmääritysvaiheiden avulla:
1. Sammuta televisio ja käynnistä se uudelleen
• Käynnistä televisio uudelleen seuraavasti: • Sammuta televisio • Irrota television virtajohto • Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen • Käynnistä televisio uudelleen
2. Varmista, että kelloasetus on oikea
• Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:
Evästeet ja selaushistoria poistetaan. Vahvistusta ei näytetä.
• Toista vaihetta 1, odota 3 minuuttia, jotta televisio on täysin käynnistynyt, ja yritä avata SmartTV. Jos televisio ei saa yhteyttä SmartTV:hen, jatka vaiheesta 5.
5. Kokeile kiinteää yhteyttä, jos langaton yhteys ei toimi
Metalli, seinät, vesi tai muut laitteet voivat häiritä langatonta yhteyttä.
6. Ota yhteyttä Internet-palveluntarjoajaan
Kotiverkon reititin voi estää SmartTV:n käytön. Internet-palveluntarjoaja voi auttaa tarkistamaan reitittimen suojausasetukset (esim. palomuuri, pilvisuojaus).
7. TV:n uudelleenasennus
Huomaa, että tallennukset ja kanavatiedot häviävät uudelleenasennuksen aikana.
• Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse: