• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, jos SmartTV:n käyttö ei onnistu? (vuoden 2016 laitteissa)

    Julkaistu 2019-03-18

    Tilanne
    Jokin seuraavista tilanteista tapahtuu:

    • SmartTV ei aukea

    • latauskuvake näkyy ruudussa, mutta SmartTV ei lataudu

    • näyttöön tulee teksti Philips-palvelinta ei löytynyt (Philips Server Not Found)

    • näyttöön tulee teksti Viimeistele SmartTV-kirjautuminen käynnistämällä televisio uudelleen (To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again)

    • SmartTV-esittelynäyttö tulee näkyviin.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:

    • television ohjelmisto on ajan tasalla

    • televisiolla on käytössä langallinen tai langaton yhteys

    • jos käytössä on langaton signaali: langattoman signaalin vahvuus television ja langattoman yhteyspisteen välillä on vähintään 80 %

    •televisioon kytkettiin virta vähintään 3 minuuttia ennen SmartTV-portaalin käyttämistä.

    Huomautus: SmartTV-portaalin ylläpidon aikana SmartTV on tilapäisesti poissa käytöstä (enintään 6 tuntia).

    Vastaus

    Eri tekijät voivat aiheuttaa sen, että SmartTV ei ole käytettävissä. Voit tarkistaa, mikä estää SmartTV-portaalin käytön, alla olevien vianmääritysvaiheiden avulla:

    1. Sammuta televisio ja käynnistä se uudelleen

    • Käynnistä televisio uudelleen seuraavasti:
    • Sammuta televisio
    • Irrota television virtajohto
    • Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen
    • Käynnistä televisio uudelleen

    2. Varmista, että kelloasetus on oikea

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Määritys > [TV-asetukset] (TV Settings) > [Yleisasetukset] (General settings) > Kello > [Kellon automatiikka] (Automatic clockmode) > Manuaalinen

    • Määritä oikea aika ja päivämäärä.

    3. Tarkista television verkkoasetukset

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Asetukset > [Verkkoasetukset] (Network settings) > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings)

    Tässä valikossa voi määrittää seuraavat asetukset:

    [Verkkotila] (Network mode): Valittuna tulisi olla [DHCP/auto IP].

    Tämä valinta varmistaa, että televisio päivittää yhteyden automaattisesti, jos reititin muuttaa television IP-osoitetta.

    [IP-osoite] (IP address):

    Jos IP-osoite alkaa numeroilla 169 tai 0.0, reititin estää yhteyden muodostamisen tai sillä ei ole lainkaan yhteyttä televisioon. Siirry vaiheeseen 5.

    4. Tyhjennä Internet-muisti

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Määritys > [Verkkoasetukset] (Network Settings) > [Tyhjennä Internet-muisti]

    Evästeet ja selaushistoria poistetaan. Vahvistusta ei näytetä.

    • Toista vaihetta 1, odota 3 minuuttia, jotta televisio on täysin käynnistynyt, ja yritä avata SmartTV. Jos televisio ei saa yhteyttä SmartTV:hen, jatka vaiheesta 5.

    5. Kokeile kiinteää yhteyttä, jos langaton yhteys ei toimi

    Metalli, seinät, vesi tai muut laitteet voivat häiritä langatonta yhteyttä.

    6. Ota yhteyttä Internet-palveluntarjoajaan

    Kotiverkon reititin voi estää SmartTV:n käytön. Internet-palveluntarjoaja voi auttaa tarkistamaan reitittimen suojausasetukset (esim. palomuuri, pilvisuojaus).

    7. TV:n uudelleenasennus

    Huomaa, että tallennukset ja kanavatiedot häviävät uudelleenasennuksen aikana.

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Määritys > [TV-asetukset] (TV settings) > [Yleisasetukset] (General Settings) > [Asenna TV uudelleen] (Reinstall TV)

    • Noudata näyttöön tulevia ohjeita.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 32PFT5362/12 , 32PHT5302/12 , 55POS901F/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 32PFH5501/88 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 49PUS7101/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8601/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.