• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, jos SmartTV:n käyttö ei onnistu?

    Julkaistu 2021-06-20

    Tilanne:

    Jokin seuraavista tilanteista tapahtuu:
    • SmartTV ei aukea
    • latauskuvake näkyy ruudussa, mutta SmartTV ei lataudu
    • näyttöön tulee teksti ”Philips-palvelinta ei löydy” (Philips Server Not Found)
    • näyttöön tulee teksti ”Viimeistele SmartTV-kirjautuminen käynnistämällä televisio uudelleen” (To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again)
    • SmartTV-esittelynäyttö tulee näkyviin.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:
    • television ohjelmisto on ajan tasalla
    • televisiolla on käytössä langallinen tai langaton yhteys
    • jos käytössä on langaton signaali: langattoman signaalin vahvuus television ja langattoman yhteyspisteen välillä on vähintään 80 %
    •televisioon kytkettiin virta vähintään 3 minuuttia ennen SmartTV-portaalin käyttämistä.

    Huomautus: SmartTV-portaalin ylläpidon aikana SmartTV on tilapäisesti poissa käytöstä (enintään 6 tuntia).

    Vastaus

    Eri tekijät voivat aiheuttaa sen, että SmartTV ei ole käytettävissä. Voit tarkistaa, mikä estää SmartTV-portaalin käytön, alla olevien vianmääritysvaiheiden avulla:

    1. Sammuta televisio ja käynnistä se uudelleen

    • Käynnistä televisio uudelleen seuraavasti:
    • Sammuta televisio
    • Irrota television virtajohto
    • Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen
    • Käynnistä televisio uudelleen

    2. Varmista, että kelloasetus on oikea

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Määritys > [TV-asetukset] (TV Settings) > Asetukset > Kello > [Kellon automatiikka] (Automatic clockmode) > Manuaalinen
    Tai
    Määritys > [TV-asetukset] (TV Settings) > [Yleisasetukset/Asetukset] (General settings / Preferences) > Kello > Manuaalinen
    Tai
    Määritys > Asennus > Kello > [Kellon automatiikka] (Auto clock mode) > Manuaalinen

    • Määritä oikea aika ja päivämäärä.

    3. Tarkista television verkkoasetukset

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Asetukset > [Verkkoasetukset] (Network settings) > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings)
    Tai
    Määritys > Asennus > Verkko > [Verkkoasetukset] (Network settings)

    Tässä valikossa voi määrittää seuraavat asetukset:

    [Verkkotila] (Network mode): Valittuna tulisi olla [DHCP/auto IP].
    Tämä valinta varmistaa, että televisio päivittää yhteyden automaattisesti, jos reititin muuttaa television IP-osoitetta.

    [IP-osoite] (IP address):
    Jos IP-osoite alkaa numeroilla 169 tai 0.0, siirry vaiheeseen 5. Tämä tarkoittaa, että reititin estää yhteyden muodostamisen tai sillä ei ole lainkaan yhteyttä televisioon.

    4. Tyhjennä Internet-muisti

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Määritys > [Verkkoasetukset] (Network Settings) > [Tyhjennä sovellusmuisti] (Clear Apps memory) tai [Tyhjennä internetmuisti] (Clear Internet Memory)
    Tai
    Määritys > Asennus > [Tyhjennä Net TV:n muisti] (Clear Net TV memory)

    Evästeet ja selaushistoria poistetaan. Vahvistusta ei näytetä.

    • Toista vaihetta 1, odota 3 minuuttia, jotta televisio on täysin käynnistynyt, ja yritä avata SmartTV. Jos televisio ei saa yhteyttä SmartTV:hen, jatka vaiheesta 5.

    5. Kokeile kiinteää yhteyttä, jos langaton yhteys ei toimi

    Metalli, seinät, vesi tai muut laitteet voivat häiritä langatonta yhteyttä.

    6. Ota yhteyttä Internet-palveluntarjoajaan

    Kotiverkon reititin voi estää SmartTV:n käytön. Internet-palveluntarjoaja voi auttaa tarkistamaan reitittimen suojausasetukset (esim. palomuuri, pilvisuojaus).

    7. TV:n uudelleenasennus

    Huomaa, että tallennukset ja kanavatiedot häviävät uudelleenasennuksen aikana.
    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:
    Määritys tai Määritykset > [TV-asetukset] (TV settings) > [Asenna TV uudelleen] (Reinstall TV)
    Tai
    Määritys > [TV-asetukset] (TV settings) > [Yleisasetukset] (General Settings) > [Asenna TV uudelleen] (Reinstall TV)
    • Noudata näyttöön tulevia ohjeita.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 75PUS7101/12 , 49PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8700/12 , 48PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 49PUS7100/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 50PFT6510/12 , 48PFT630/12 , 55PFT630/12 , 50PFT5300/12 , 48PFS6909/12 , 65PFS5909/12 , 55PFS6909/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 50PUS6809/12 , 58PUS6809/12 , 55PFT5609/12 , 55PFS7509/12 , 55PFT5209/12 , 49PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 , 55PFS7189/12 , 65PFS7559/12 , 48PFS6719/12 , 55PFS7199/12 , 55PFS5709/12 , 65PFS6659/12 , 50PFT4509/12 , 55PFS7109/12 , 55PFS6609/12 , 55PFL4908T/12 , 65PFL9708S/60 , 65PFL9708S/12 , 50PFL5008K/12 , 55PFL4528T/12 , 50PFL4208T/12 , 55PFL4508T/12 , 50PFL5008T/12 , 50PFL5038T/12 , 55PFL8008S/12 , 55PFL6158S/12 , 55PFL7108S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6008S/12 , 55PFL7007T/12 , 55PFL6007T/12 , 55PFL6097T/12 , 55PFL8007T/12 , 55PFL5527T/12 , 55PFL5537T/12 , 55PFL5507T/12 , 50PFL7956T/12 , 55PFL7606T/12 , 55PFL6606T/12 , 55PFL6606H/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.