1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Products

    Saat juuri tarvitsemasi tuen
    Etsitkö tiettyyn ongelmaan ratkaisua?

    Mitä tehdä, jos SmartTV:n käyttö ei onnistu?

    Tilanne:

    Jokin seuraavista tilanteista tapahtuu:
    • SmartTV ei aukea
    • latauskuvake näkyy ruudussa, mutta SmartTV ei lataudu
    • näyttöön tulee teksti ”Philips-palvelinta ei löydy” (Philips Server Not Found)
    • näyttöön tulee teksti ”Viimeistele SmartTV-kirjautuminen käynnistämällä televisio uudelleen” (To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again)
    • SmartTV-esittelynäyttö tulee näkyviin.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:
    • television ohjelmisto on ajan tasalla
    • televisiolla on käytössä langallinen tai langaton yhteys
    • jos käytössä on langaton signaali: langattoman signaalin vahvuus television ja langattoman yhteyspisteen välillä on vähintään 80 %
    •televisioon kytkettiin virta vähintään 3 minuuttia ennen SmartTV-portaalin käyttämistä.

    Huomautus: SmartTV-portaalin ylläpidon aikana SmartTV on tilapäisesti poissa käytöstä (enintään 6 tuntia).

    Vastaus

    Eri tekijät voivat aiheuttaa sen, että SmartTV ei ole käytettävissä. Voit tarkistaa, mikä estää SmartTV-portaalin käytön, alla olevien vianmääritysvaiheiden avulla:

    1. Sammuta televisio ja käynnistä se uudelleen

    • Käynnistä televisio uudelleen seuraavasti:
    • Sammuta televisio
    • Irrota television virtajohto
    • Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen
    • Käynnistä televisio uudelleen

    2. Varmista, että kelloasetus on oikea

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Määritys > [TV-asetukset] (TV Settings) > Asetukset > Kello > [Kellon automatiikka] (Automatic clockmode) > Manuaalinen
    Tai
    Määritys > [TV-asetukset] (TV Settings) > [Yleisasetukset/Asetukset] (General settings / Preferences) > Kello > Manuaalinen
    Tai
    Määritys > Asennus > Kello > [Kellon automatiikka] (Auto clock mode) > Manuaalinen

    • Määritä oikea aika ja päivämäärä.

    3. Tarkista television verkkoasetukset

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Asetukset > [Verkkoasetukset] (Network settings) > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings)
    Tai
    Määritys > Asennus > Verkko > [Verkkoasetukset] (Network settings)

    Tässä valikossa voi määrittää seuraavat asetukset:

    [Verkkotila] (Network mode): Valittuna tulisi olla [DHCP/auto IP].
    Tämä valinta varmistaa, että televisio päivittää yhteyden automaattisesti, jos reititin muuttaa television IP-osoitetta.

    [IP-osoite] (IP address):
    Jos IP-osoite alkaa numeroilla 169 tai 0.0, siirry vaiheeseen 5. Tämä tarkoittaa, että reititin estää yhteyden muodostamisen tai sillä ei ole lainkaan yhteyttä televisioon.

    4. Tyhjennä Internet-muisti

    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:

    Määritys > [Verkkoasetukset] (Network Settings) > [Tyhjennä sovellusmuisti] (Clear Apps memory) tai [Tyhjennä internetmuisti] (Clear Internet Memory)
    Tai
    Määritys > Asennus > [Tyhjennä Net TV:n muisti] (Clear Net TV memory)

    Evästeet ja selaushistoria poistetaan. Vahvistusta ei näytetä.

    • Toista vaihetta 1, odota 3 minuuttia, jotta televisio on täysin käynnistynyt, ja yritä avata SmartTV. Jos televisio ei saa yhteyttä SmartTV:hen, jatka vaiheesta 5.

    5. Kokeile kiinteää yhteyttä, jos langaton yhteys ei toimi

    Metalli, seinät, vesi tai muut laitteet voivat häiritä langatonta yhteyttä.

    6. Ota yhteyttä Internet-palveluntarjoajaan

    Kotiverkon reititin voi estää SmartTV:n käytön. Internet-palveluntarjoaja voi auttaa tarkistamaan reitittimen suojausasetukset (esim. palomuuri, pilvisuojaus).

    7. TV:n uudelleenasennus

    Huomaa, että tallennukset ja kanavatiedot häviävät uudelleenasennuksen aikana.
    • Paina television kaukosäätimen Koti -painiketta ja valitse:
    Määritys tai Määritykset > [TV-asetukset] (TV settings) > [Asenna TV uudelleen] (Reinstall TV)
    Tai
    Määritys > [TV-asetukset] (TV settings) > [Yleisasetukset] (General Settings) > [Asenna TV uudelleen] (Reinstall TV)
    • Noudata näyttöön tulevia ohjeita.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 75PUS7101/12 , 49PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8700/12 , 48PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 49PUS7100/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 50PFT6510/12 , 48PFT630/12 , 55PFT630/12 , 50PFT5300/12 , 48PFS6909/12 , 65PFS5909/12 , 55PFS6909/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 50PUS6809/12 , 58PUS6809/12 , 55PFT5609/12 , 55PFS7509/12 , 55PFT5209/12 , 49PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 , 55PFS7189/12 , 65PFS7559/12 , 48PFS6719/12 , 55PFS7199/12 , 55PFS5709/12 , 65PFS6659/12 , 50PFT4509/12 , 55PFS7109/12 , 55PFS6609/12 , 55PFL4908T/12 , 65PFL9708S/60 , 65PFL9708S/12 , 50PFL5008K/12 , 55PFL4528T/12 , 50PFL4208T/12 , 55PFL4508T/12 , 50PFL5008T/12 , 50PFL5038T/12 , 55PFL8008S/12 , 55PFL6158S/12 , 55PFL7108S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6008S/12 , 55PFL7007T/12 , 55PFL6007T/12 , 55PFL6097T/12 , 55PFL8007T/12 , 55PFL5527T/12 , 55PFL5537T/12 , 55PFL5507T/12 , 50PFL7956T/12 , 55PFL7606T/12 , 55PFL6606T/12 , 55PFL6606H/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Rekisteröi tuotteesi
    Rekisteröi tuotteesi

    Pysyt ajan tasalla tuotteesi takuun kattavuudesta.

    Voit hyödyntää hyvitykset, lahjat ja erikoistarjoukset.

    Saat tuotetuen helposti käyttöösi.

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.