1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    • Philips verkkokaupan edut

    • 30 päivän palautusoikeus

    • 2 vuoden takuu

    Products

    Robottipölynimuri

    MAKSUTON älysovellus, 3-vaiheinen puhdistusjärjestelmä, 120 minuutin käyttöaika, Näkymätön seinä FC8832/01

    Vianmääritys

    Philips SmartPro -robottipölynimurin yhteys ei toimi.

    Jos yhteyttä ei voi muodostaa Philips SmartPro -robottipölynimuriin tai Easy Wi-Fi -asennus ei onnistu, ongelmaan voi olla helppo ratkaisu. Alla on kuvattu mahdollisia syitä ja ratkaisuja.

    Easy Wi-Fi -asennusta ei ole käynnistetty.

    Noudata SmartPro-sovelluksen näyttöön tulevia ohjeita. Käynnistä Easy Wi-Fi -asennus valitsemalla Aloitus (Get started) ja Yhdistä robottipölynimuri (Connect your robot).

    SmartPro-sovelluksen Wi-Fi-asetusnäytöt

    "PHILIPS Setup" -verkkoa ei ole valittu.

    Easy Wi-Fi -asennuksen vaiheessa 3 sinun on avattava puhelimen asetukset ja valittava Wi-Fi-asetukset. Valitse verkkoluettelosta "PHILIPS Setup". Kun olet valmis, palaa SmartPro-sovellukseen.

    SmartPro-sovelluksen PHILIPS Setup -näytöt

    Laite tai älypuhelin ei ole Wi-Fi-reitittimen toiminta-alueella.

    Varmista, että SmartPro-robottipölynimuri ja älypuhelin ovat reitittimen toiminta-alueella, jotta ne voivat vastaanottaa riittävän vahvan Wi-Fi-signaalin reitittimestä.

    Laite ei ole Wi-Fi-yhteystilassa.

    Aseta Philips SmartPro -robottipölynimuri Wi-Fi-yhteystilaan. Paina robottipölynimurin Wi-Fi-painiketta, kunnes näytön Wi-Fi-kuvake alkaa vilkkua oranssina.

    Philips SmartPro -robottipölynimurin oranssin Wi-Fi-merkkivalon sijainti

    Wi-Fi-verkko ei ole yhteensopiva SmartPro-robottipölynimurin kanssa.

    Philips SmartPro -robottipölynimuri voidaan yhdistää 802.11 b/g/n -yhteensopivaan 2,4 GHz:n Wi-Fi -verkkoon. Laitetta ei voi yhdistää 802.11a-yhteensopivaan 5 GHz:n Wi-Fi -verkkoon. Jos tarvitset lisätietoja Wi-Fi-verkon määrittämisestä, ota yhteys internet-palveluntarjoajaan.

    Palomuuriasetukset estävät yhteyden muodostamisen SmartPro-robottipölynimurista Wi-Fi-verkkoon.

    Palomuuriasetukset voivat estää yhteyden muodostamisen Philips SmartPro -robottipölynimurista Wi-Fi-verkkoon. Tämä voi johtua siitä, että MAC-osoitteiden suodatus on käytössä. Tarkista, että SmartPro-robottipölynimurin MAC-osoite on lisätty Wi-Fi-verkon laiteluetteloon.

    MAC-osoite on laitteen yksilöivä tunniste. MAC-osoite on painettu tarraan, joka on Philips SmartPro -robottipölynimurin pölysäiliön tai akun alla. Jos tarvitset lisätietoja Wi-Fi-verkon määrittämisestä, ota yhteys internet-palveluntarjoajaan.

    Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: FC8832/01 .

    Eikö tämä ole etsimäsi tuote?

    Saitko vastauksen kysymykseesi?

    Jos et, ota meihin yhteyttä.