• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    SmartPro-robottipölynimuri ei löydä telakointiasemaa

    Julkaistu 2021-07-04

    Jos SmartPro-robottipölynimuri ei löydä telakointiasemaa, syitä voi olla useita. Katso lisätietoja.

    Varmista, että telakointiaseman ympärillä ei ole esteitä tai korkeuseroja 80 cm:n etäisyydellä edessä, 30 cm:n etäisyydellä oikealla ja 100 cm:n etäisyydellä vasemmalla.

    Jos tämä ei ole mahdollista, yritä etsiä jokin muu paikka telakointiasemalle.

    Philips SmartPro -robottipölynimurin telakointiasema

    Robottipölynimurilta voi kulua jopa 20 minuuttia telakointiaseman etsimiseen. Tällöin se voi liikkua epätavallista imurointireittiä (kyseessä ei ole vikatilanne).

    Robottipölynimuri palaa telakointiasemaan, jos imurointireitti alkaa siitä. Jos haluat, että robottipölynimuri palaa imuroinnin jälkeen telakointiasemaan, käynnistä robottipölynimuri telakointiasemassa.

    Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.