• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips-höyrysilitysrauta ei lämpene enää

    Julkaistu 10.11.2023
    Jos Philips-höyrysilitysrauta lakkasi lämpenemästä, syitä voi olla useita. Katso, miten voit toimia.
    Philips-höyrysilityslaitteen merkkivalo vilkkuu sinisenä tai valkoisena:
    Jos höyrysilitysrautaan on kytketty virta ja sininen/valkoinen virran merkkivalo tai kahvan LED-merkkivalo vilkkuu, mutta pohja pysyy kylmänä, höyrysilitysrauta saattaa olla automaattisessa virrankatkaisutilassa.

    Kun silitysrautaa ei ole käytetty 5–10 minuuttiin, sen virta katkeaa automaattisesti. Ota laite uudelleen käyttöön painamalla virtapainiketta.

    Philips-höyrysilitysraudan kuumennuksen merkkivalo vilkkuu:
    Jos silitysrauta on käyttämättömänä vaakatasossa yli 30 sekuntia tai pystyasennossa (pystytuella) yli 8 minuuttia, se sammuu automaattisesti turvallisuussyistä.

    Kun näin tapahtuu, kuumennuksen merkkivalo vilkkuu. Liikuta silitysrautaa, niin se käynnistyy ja alkaa kuumentua.


    Merkkivalo ei vilku (koskee vain STH2050-mallia):
    Kun käytät kannettavaa höyrysilitysrautaa samassa tilassa yhtäjaksoisesti 12 minuutin ajan, se sammuu automaattisesti. Käynnistä höyrysilitysrauta uudelleen painamalla mitä tahansa painiketta.
    Seuraavat tiedot eivät koske STH2050-mallia.
    Varmista, että asetat lämpötilan haluttuun asetukseen silitettävän kankaan mukaan.

    Pohja kuumenee 2–3 minuutissa.

    Jos rypyt eivät suoristu helposti, vaate ei ehkä ole riittävän kostea. Kostuta vaatetta hieman ja säädä lämpötilanvalitsin kuumempaan asentoon.
    Tarkista virtajohto, pistoke ja pistorasia. Varmista, että kaikki on liitetty oikein.
    Jos silitysraudassa on kaksoisjänniteasetus, varmista, että asetus vastaa paikallista jännitettä (esimerkiksi 120 V tai 240 V).
    Jos näin on, silitysraudassa on ehkä sisäinen sähkövika.

    Ota yhteys asiakaspalveluumme.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.