Tilanne
● Video- tai äänisisällön toistossa esiintyy ongelma, kun sovellusta käytetään.
● Musta ruutu näkyy, kun sovellus valitaan.
● Sovellus kaatuu tai näyttää virheilmoituksen.
Article Published Date : 2018-09-06
Tilanne
● Video- tai äänisisällön toistossa esiintyy ongelma, kun sovellusta käytetään.
● Musta ruutu näkyy, kun sovellus valitaan.
● Sovellus kaatuu tai näyttää virheilmoituksen.
Varmista seuraavat asiat:
● Ohjelmisto on ajan tasalla.
● Sovellus on avattu TV:n sovellusjärjestelmästä, eikä ulkoista älylaitetta käytetä.
● Muut sovellukset toimivat.
● Internet-yhteys toimii.
Noudata alla olevia ohjeita, kun sovelluksen sisällöntoisto keskeytyy tai lakkaa toimimasta. Näin voit varmistaa ongelman syyn. Kun virheilmoitus on näkyvissä, siirry artikkelin viimeiseen kappaleeseen, joka käsittelee virheilmoituksia.
Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:
Määritys > Verkko tai [Verkkoasetukset] (Network Settings) > [Tyhjennä internetmuisti] (Clear Internet Memory) tai [Tyhjennä sovellusmuisti] (Clear App memory)
Evästeet ja selaushistoria poistetaan. Vahvistusta ei näytetä. Tarkista, että videon toisto toimii oikein.
tai
Ohjeita television sovellusluettelon päivittämiseen on alla olevissa artikkeleissa ja kohdassa Kuinka toimia, jos sovellusta ei voi avata SmartTV:n ohjauspaneelista? (päivitä sovellusluettelo)
Lisätietoja television uudelleenasennuksesta on alla olevissa artikkeleissa.
Virheilmoitukset
Sovelluksen kehittäjä voi näyttää virheilmoituksen sovelluksessa. Vahvista näytetty virhe sovelluksen kehittäjälle, jos haluat lisätietoja.