• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, jos sovellus ei toimi? [Smart TV]

    Julkaistu 2018-09-06

    Tilanne

    ● Video- tai äänisisällön toistossa esiintyy ongelma, kun sovellusta käytetään.
    ● Musta ruutu näkyy, kun sovellus valitaan.
    ● Sovellus kaatuu tai näyttää virheilmoituksen.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:
    ● Ohjelmisto on ajan tasalla.
    ● Sovellus on avattu TV:n sovellusjärjestelmästä, eikä ulkoista älylaitetta käytetä.
    ● Muut sovellukset toimivat.
    ● Internet-yhteys toimii.

    Vastaus

    Noudata alla olevia ohjeita, kun sovelluksen sisällöntoisto keskeytyy tai lakkaa toimimasta. Näin voit varmistaa ongelman syyn. Kun virheilmoitus on näkyvissä, siirry artikkelin viimeiseen kappaleeseen, joka käsittelee virheilmoituksia.

    Vaihtoehto 1: Tyhjennä Internet-muisti

    Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:
    Määritys > Verkko tai [Verkkoasetukset] (Network Settings) > [Tyhjennä internetmuisti] (Clear Internet Memory) tai [Tyhjennä sovellusmuisti] (Clear App memory)

    Evästeet ja selaushistoria poistetaan. Vahvistusta ei näytetä. Tarkista, että videon toisto toimii oikein.

    tai

    Vaihtoehto 2: Käynnistä televisio uudelleen.

    1. Irrota television virtapistoke pistorasiasta.
    2. Irrota kaikki laitteet televisiosta.
    3. Odota vähintään kaksi minuuttia, ennen kuin kytket virtapistokkeen takaisin pistorasiaan. Älä kytke televisioon vielä muita laitteita.
    4. Käynnistä televisio valmiustilasta painamalla virtapainiketta.
    5. Liitä ulkoiset laitteet takaisin tarvittaessa.

    Vaihtoehto 3: Päivitä sovellusluettelo

    Ohjeita television sovellusluettelon päivittämiseen on alla olevissa artikkeleissa ja kohdassa Kuinka toimia, jos sovellusta ei voi avata SmartTV:n ohjauspaneelista? (päivitä sovellusluettelo)

    Jos vaihtoehto 1, 2 tai 3 ei ratkaise ongelmaa, asenna TV uudelleen:

    Lisätietoja television uudelleenasennuksesta on alla olevissa artikkeleissa.

    Virheilmoitukset
    Sovelluksen kehittäjä voi näyttää virheilmoituksen sovelluksessa. Vahvista näytetty virhe sovelluksen kehittäjälle, jos haluat lisätietoja.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 24PFS5863/12 , 49PUS6803/12 , 55PUS6803/12 , 50PFS5803/12 , 50PFS5823/12 , 43PFS5803/12 , 43PFS5823/12 , 32PFS5803/12 , 32PFS5823/12 , 65PUS6503/12 , 65PUS6703/12 , 43PUS6703/12 , 55PUS6703/12 , 55PUS6503/12 , 50PUS6703/12 , 50PUS6503/12 , 43PUS6503/12 , 32PHS5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 43PFS5301/12 , 32PHT5301/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT5210/12 , 24PHT4000/12 , 40PFS6909/12 , 65PFS5909/12 , 55PFS6909/12 , 48PFS6909/12 , 32PFT4009/12 , 50PFT4009/12 , 40PFT4009/12 , 32PHT4009/12 , 50PUS6809/12 , 58PUS6809/12 , 42PFT5209/12 , 55PFT5609/12 , 47PFT5609/12 , 42PFT5609/12 , 50PFT4309/12 , 47PFS7199/12 , 55PFS7509/12 , 55PFT5209/12 , 24PHT5219/12 , 40PFT4309/12 , 40PFT4109/12 , 40PFT4509/12 , 32PFT5509/12 , 65PFS7559/12 , 55PFS7189/12 , 50PFT4319/12 , 48PFS5709/12 , 47PFT5209/12 , 47PFS7109/12 , 42PFS7509/12 , 32PHT4309/12 , 42PFS7109/12 , 32PHT4319/12 , 32PFS5709/12 , 55PFS7199/12 , 48PFS6719/12 , 40PFS5709/12 , 40PFT4319/12 , 55PFS5709/12 , 48PFS6609/12 , 65PFS6659/12 , 47PFT6309/12 , 22PFT4109/12 , 47PFS7189/12 , 55PFS7109/12 , 55PFS6609/12 , 50PFT4509/12 , 47PFT4109/12 , 47PFS7509/12 , 40PFS6719/12 , 32PHT4109/12 , 40PFS6609/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.