1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    • Philips verkkokaupan edut

    • 30 päivän palautusoikeus

    • 2 vuoden takuu

    • Ilmainen toimitus

    Products

    FC8832/01 SmartPro Active Robottipölynimuri
    Huomaa, että tuotteesi väri saattaa erota kuvassa olevan tuotteen väristä, mutta tukitiedot ovat samat.
    Näytä tuote

    SmartPro Active Robottipölynimuri

    FC8832/01

    Reititintä ei voi yhdistää SmartPro-pölynimuriin.

    Jos käytössä on Allied Telesis AT-WR2304n -reititin, yhteys Philips SmartPro Connected -robottipölynimuriin ei ehkä toimi kodin ulkopuolella tai jos yhteyttä ei ole muodostettu paikalliseen Wi-Fi-verkkoon. Katso miten voit ratkaista ongelman.

    Yhteyden muodostaminen robottipölynimuriin ei onnistu, koska reitittimen asetukset ovat virheellisiä.

    Voit yrittää ratkaista ongelman muuttamalla Allied Telesis -reitittimen asetuksia seuraavasti:

    1. Avaa reitittimen verkkomääritykset.
      Katso lisätietoja verkkomäärityksien käyttämisestä Allied Telesis AT=WR2304n -reitittimen käyttöoppaasta.

    2. Avaa verkkomääritysnäytössä Lisäasetukset-valikko (Advanced settings).

    3. Tarkista ALG-välilehdestä, että IPSEC-protokolla on käytössä.

    4. Tarkista UPnP-välilehdestä, että UPnP on käytössä.

    Näiden asetuksien ansiosta yhteys voidaan muodostaa SmartPro Connected -robottipölynimuriin myös kodin ulkopuolella tai ilman yhteyttä paikalliseen Wi-Fi-verkkoon.
    Näiden asetuksien muuttaminen ei vaikuta robottipölynimurin kotikäyttöön (kun yhteys on muodostettu älypuhelimesta paikalliseen Wi-Fi-verkkoon).

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: FC8832/01 .

    Rekisteröi tuotteesi
    Rekisteröi tuotteesi

    Pysyt ajan tasalla tuotteesi takuun kattavuudesta.

    Voit hyödyntää hyvitykset, lahjat ja erikoistarjoukset.

    Saat tuotetuen helposti käyttöösi.