Mitä tehdä, kun Philips-television ohjelmistopäivitys epäonnistuu?
Julkaistu 2019-02-25
Tilanne
Kun ohjelmistopäivitys on aloitettu televisiossa, päivitys pysähtyy ja näyttöön tulee virheilmoitus, jonka mukaan ohjelmistopäivitystä ei voitu viimeistellä (itse ilmoituksen teksti voi vaihdella television mallin mukaan), tai ohjelmistopäivitys kestää 1,5 tuntia.
Muistilista
Tarkista, että
• TV:n ohjelmisto on vanhentunut, ja se on päivitettävä
Vastaus
Yritä aloittaa ohjelmistopäivitys uudelleen seuraavilla tavoilla
1. Aloita päivitys uudelleen
• Irrota kaikki liitetyt laitteet TV:stä
• Irrota television virtajohto noin 1 minuutiksi ja liitä se uudelleen
• Käynnistä TV
• Käynnistä päivitys uudelleen
2. Päivitä USB-liitännän kautta
• Testaa toinen USB flash -asema
• Päivitä televisio mahdollisuuksien mukaan Internetin kautta seuraavasti:
Muut kuin Android-TV:t:
Paina Home-painiketta ja valitse:
[Asetukset] > [Ohjelmistopäivitys] > [Verkosta]
Android-TV:t:
Paina television kaukosäätimen Settings-painiketta ja valitse: