• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, jos Philips-TV menettää verkkoasetukset, kun virta katkaistaan?

    Julkaistu 2019-02-25

    Tilanne

    Ilmenee jokin seuraavista ongelmista:

    ● Kun televisioon kytketään virta, televisiossa aiemmin valitut Wi-Fi-asetukset menetetään. TV:ssä näkyy verkon asennusikkuna, jossa tiedot voidaan määrittää uudelleen.

    ● Televisio ei löydä reitittimiä Wi-Fi-asennuksen aikana.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:

    ● Ohjelmisto on ajan tasalla.

    ● TV käynnistyi täysin, ennen kuin avasit Smart TV -käyttöympäristön. Odota aina 5 minuuttia TV:n käynnistämisen jälkeen, ennen kuin yrität käyttää verkkoa.

    Vastaus

    Jos televisio ei avaa Internetiä langattoman yhteyden kautta automaattisesti, kun yhteys on määritetty aiemmin, toimi seuraavasti:

    1. Sammuta televisio ja käynnistä se uudelleen

    • Sammuta televisio

    • Irrota virtajohto pistorasiasta

    • Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen

    • Käynnistä televisio uudelleen

    Avaa Smart TV -ympäristö- ja varmista, että Internet-yhteys palautuu.

    2. Nollaa reititin

    Nollaa reititin valmistajan ohjeiden mukaisesti. Tarkista, toistuuko ongelma edelleen.

    3. Tarkista television verkkoasetukset

    Paina television kaukosäätimen Home- tai Settings-painiketta ja valitse:

    Asetukset > [Verkkoasetukset] (Network settings) > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings)
    tai
    [Langaton ja verkko] > [Näytä verkkoasetukset]

    Tässä valikossa voi valita seuraavat asetukset:

    • [Verkkotila]: Valittuna tulisi olla [DHCP/auto IP].

    Tämä valinta varmistaa, että televisio päivittää yhteyden automaattisesti, jos reititin muuttaa television IP-osoitetta.

    4. Tarkista reitittimen suojausasetukset

    Reitittimen suojausasetukset voivat estää TV:n yhteyden muodostamisen. Tarkista seuraavat asetukset:

    • Internet-porttien 80 ja 443 on oltava auki

    • Tarkista reitittimen asetus hide/invisible SSID (Piilota/näkymätön SSID). Asetuksen on oltava poissa käytöstä

    Huomautus: Kaikki reitittimet ovat erilaisia. Saat lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta oppaasta tai ottamalla yhteyden reitittimen valmistajaan

    5. Testaa jokin toinen yhteys

    Seuraavalla tavalla voit tarkistaa, menetetäänkö asetukset käytettäessä suoraa Wi-Fi-yhteyttä reitittimeen vai kaikkien Internet-yhteyksien yhteydessä:

    • Luo yhteyspisteverkko älylaitteella
    • Liitä reititin televisioon Ethernet-kaapelilla

    Jos televisio ei tallenna Internet-yhteyden tietoja, ota yhteys Philipsin TV-tukeen.

    Lisätietoja on Philips-televisioiden tukisivustossa.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHS4112/12 , 39PHT4112/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 49PUS6162/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 24PFT5231/05 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHS5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 43PFS5301/12 , 32PHT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFS4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PHS4031/12 , 22PFT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 32PFH4101/88 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 43PUT6101/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 40PFH4101/88 , 65PUS6521/12 , 32PFH5501/88 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.