0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, jos liitetty HDMI-laite ei toimi oikein? - UHD

    Julkaistu 2018-01-04

    Tilanne

    Jokin seuraavista ongelmista ilmenee:
    ● Kuva ei näy tai se näkyy väärin.
    ● Ääni ei kuulu tai se kuulostaa oudolta tai katkeilee.
    ● Ei signaalia -ilmoitus lähteestä.
    ● Ei ääni-/videosisältöä.
    ● EasyLink/CEC ei toimi tai se toimii vain ajoittain.
    ● HDCP-virheilmoitus näkyy.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:
    • Television ja ulkoisen laitteen ohjelmisto on ajan tasalla.
    • Kuva ja ääni toistetaan oikein toisesta lähteestä (esim. esittely, Smart TV).
    • Oikea HDMI-portti on valittu lähdevalikosta.

    Vastaus

    Voit liittää ulkoisen laitteen televisioon HDMI-kaapelilla seuraavasti:

    1. Muuta television asetuksia

    Varmista televisioon liitettyjen laitteiden määritysten mukaan, että asetukset on määritetty oikein. Tarkista, toistetaanko ääni ja/tai kuva oikein, kun asetusta on muutettu.

    *Television valikkokohteiden nimet voivat vaihdella hiukan.

    2. Vaihda lähdettä

    Jos televisio ei tunnista HDMI-laitetta, vaihda lähteeksi välillä toinen laite ja sitten taas HDMI-laite.

    3. Tee digitaalinen kättely uudelleen

    ● Sammuta televisio.
    ● Irrota kaikki kaapelit, lisävarusteet ja laitteet televisiosta. Irrota myös CA-moduuli, mikäli sellainen on käytössä.
    ● Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen.
    ● Käynnistä televisio liittämättä irrottamiasi kaapeleita, lisävarusteita ja laitteita takaisin.
    ● Irrota ulkoisen laitteen virtajohto. Liitä virtajohto takaisin minuutin kuluttua ja käynnistä laite.
    ● Odota 3–5 minuuttia, jotta laitteet ehtivät käynnistyä.
    ● Liitä HDMI-kaapeli ensin televisioon ja sitten laitteeseen.

    4. Käytä eri HDMI-porttia

    Television eri HDMI-porttistandardit tarjoavat enemmän sisällön toistomahdollisuuksia. Jos HDMI 1- tai HDMI 2 -liitäntään liitetyssä laitteessa ilmenee kuva- tai ääniongelmia, liitä laite television HDMI 3- tai HDMI 4 -liitäntään. TV:n käyttöoppaassa on lisätietoja HDMI-porttien toiminnoista.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 65PUS8102/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 65PUS7502/12 , 65PUS6412/12 , 49PUS6482/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 43PUS6412/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 49PUS6162/12 , 43PUS6162/12 , 43PUS6432/12 , 43PUS7202/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 75PUS7101/12 , 43PUT6101/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 43PUS7100/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 55PUS9109/12 , 55PUS8809/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.