0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, jos liitetty HDMI-laite ei toimi oikein? - UHD

    Julkaistu 2018-01-04

    Tilanne

    Jokin seuraavista ongelmista ilmenee:
    ● Kuva ei näy tai se näkyy väärin.
    ● Ääni ei kuulu tai se kuulostaa oudolta tai katkeilee.
    ● Ei signaalia -ilmoitus lähteestä.
    ● Ei ääni-/videosisältöä.
    ● EasyLink/CEC ei toimi tai se toimii vain ajoittain.
    ● HDCP-virheilmoitus näkyy.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:
    • Television ja ulkoisen laitteen ohjelmisto on ajan tasalla.
    • Kuva ja ääni toistetaan oikein toisesta lähteestä (esim. esittely, Smart TV).
    • Oikea HDMI-portti on valittu lähdevalikosta.

    Vastaus

    Voit liittää ulkoisen laitteen televisioon HDMI-kaapelilla seuraavasti:

    1. Muuta television asetuksia

    Varmista televisioon liitettyjen laitteiden määritysten mukaan, että asetukset on määritetty oikein. Tarkista, toistetaanko ääni ja/tai kuva oikein, kun asetusta on muutettu.

    *Television valikkokohteiden nimet voivat vaihdella hiukan.

    2. Vaihda lähdettä

    Jos televisio ei tunnista HDMI-laitetta, vaihda lähteeksi välillä toinen laite ja sitten taas HDMI-laite.

    3. Tee digitaalinen kättely uudelleen

    ● Sammuta televisio.
    ● Irrota kaikki kaapelit, lisävarusteet ja laitteet televisiosta. Irrota myös CA-moduuli, mikäli sellainen on käytössä.
    ● Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen.
    ● Käynnistä televisio liittämättä irrottamiasi kaapeleita, lisävarusteita ja laitteita takaisin.
    ● Irrota ulkoisen laitteen virtajohto. Liitä virtajohto takaisin minuutin kuluttua ja käynnistä laite.
    ● Odota 3–5 minuuttia, jotta laitteet ehtivät käynnistyä.
    ● Liitä HDMI-kaapeli ensin televisioon ja sitten laitteeseen.

    4. Käytä eri HDMI-porttia

    Television eri HDMI-porttistandardit tarjoavat enemmän sisällön toistomahdollisuuksia. Jos HDMI 1- tai HDMI 2 -liitäntään liitetyssä laitteessa ilmenee kuva- tai ääniongelmia, liitä laite television HDMI 3- tai HDMI 4 -liitäntään. TV:n käyttöoppaassa on lisätietoja HDMI-porttien toiminnoista.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 65PUS8102/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 65PUS7502/12 , 65PUS6412/12 , 49PUS6482/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 43PUS6412/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 49PUS6162/12 , 43PUS6162/12 , 43PUS6432/12 , 43PUS7202/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 75PUS7101/12 , 43PUT6101/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 43PUS7100/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 55PUS9109/12 , 55PUS8809/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.