• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, kun Philips-televisiossa näkyy virheilmoitus, että Android-sovellus / Google Play -kauppa on lakannut toimimasta?

    Julkaistu 2017-12-19

    Tilanne

    Television Android-valikossa näkyy ilmoitus, että sovellus on pysähtynyt.
    Lisäksi voi ilmetä jokin seuraavista:

    • Sovellusta ei voi avata.

    • Sovellusta ei voi asentaa tai päivittää Google Play -kaupasta.

    Vastaus

    Android-TV:t käyttävät Google Play™ -kaupan kautta sovelluksia, pelejä ja muita Google-palveluja. Jos näyttöön tulee virheilmoitus tietystä sovelluksesta, joka ei toimi oikein, voit palauttaa sen toiminnan seuraavasti:

    1. Poista sovellus käytöstä (ei mahdollista kriittisten järjestelmäsovellusten yhteydessä)

    Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
    ● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
    ● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.

    ● Valitse [Poista käytöstä] tai [Poista] ja paina OK-painiketta uudelleen.

    2. Tyhjennä sovelluksen tiedot

    Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
    ● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
    ● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.

    ● Valitse [Tyhjennä tiedot] ja paina OK-painiketta uudelleen.

    3. Ota sovellus käyttöön uudelleen (jos vaihe 1 ei ollut mahdollinen, siirry seuraavaan vaiheeseen)

    Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
    ● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
    ● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.

    ● Valitse [Ota käyttöön] tai [Asenna] ja paina OK-painiketta uudelleen.

    4. Tyhjennä Internet-muisti

    Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:

    [Määritys] > [Verkko] / [Verkkoasetukset] > [Tyhjennä internetmuisti] / [Tyhjennä sovellusmuisti]
    Tai
    [Langaton ja verkko] > [Langallinen tai WiFi] > [Tyhjennä internetmuisti]

    Huomautus: Google Play -palvelut, Google Play -kauppa ja Google Services Framework ovat taustalla Android-ympäristön kehyksenä käynnissä olevia sovelluksia.

    Jos virheilmoitus näkyy edelleen, toista vaiheet 1, 2 ja 3 näiden sovellusten kohdalla. Jos ongelmaa ei voi ratkaista, ilmoita asiasta Google Play -kauppaan tai sovelluksen kehittäjälle, koska nämä ovat kolmannen osapuolen ladattuja sovelluksia.

    Huomautus: Näiden toimintaongelmien havaitsemiseksi suosittelemme, että otat käyttöön television Yksityisyysasetukset-kohdan tilastoasetuksen. Avaa Yksityisyysasetukset painamalla kaukosäätimen Options-painiketta sovellusvalikossa ja valitse toinen valintaruutu [Smart TV -palvelun kehittämiseksi kerättävät tilastot].

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 32PFH5501/88 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 42PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 49PUS7809/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 , 42HFL7108D/12 , 47HFL7108D/12 , 42HFL7008D/12 , 47HFL7008D/12 , 42PFL6158S/12 , 60PFL6008S/12 , 55PFL7108S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6158S/12 , 47PFL7108S/12 , 47PFL7008S/12 , 47PFL6678S/12 , 47PFL6158S/12 , 42PFL7008S/12 , 42PFL6678S/12 , 42PFL6188S/12 , 42PFL6008S/12 , 47PFL6008S/12 , 47PFL6188S/12 , 55PFL6008S/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.