Tilanne
Television Android-valikossa näkyy ilmoitus, että sovellus on pysähtynyt.
Lisäksi voi ilmetä jokin seuraavista:
• Sovellusta ei voi avata.
• Sovellusta ei voi asentaa tai päivittää Google Play -kaupasta.
Article Published Date : 2017-12-19
Tilanne
Television Android-valikossa näkyy ilmoitus, että sovellus on pysähtynyt.
Lisäksi voi ilmetä jokin seuraavista:
• Sovellusta ei voi avata.
• Sovellusta ei voi asentaa tai päivittää Google Play -kaupasta.
Android-TV:t käyttävät Google Play™ -kaupan kautta sovelluksia, pelejä ja muita Google-palveluja. Jos näyttöön tulee virheilmoitus tietystä sovelluksesta, joka ei toimi oikein, voit palauttaa sen toiminnan seuraavasti:
Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.
● Valitse [Poista käytöstä] tai [Poista] ja paina OK-painiketta uudelleen.
Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.
● Valitse [Tyhjennä tiedot] ja paina OK-painiketta uudelleen.
Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.
● Valitse [Ota käyttöön] tai [Asenna] ja paina OK-painiketta uudelleen.
Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:
[Määritys] > [Verkko] / [Verkkoasetukset] > [Tyhjennä internetmuisti] / [Tyhjennä sovellusmuisti]
Tai
[Langaton ja verkko] > [Langallinen tai WiFi] > [Tyhjennä internetmuisti]
Huomautus: Google Play -palvelut, Google Play -kauppa ja Google Services Framework ovat taustalla Android-ympäristön kehyksenä käynnissä olevia sovelluksia.
Jos virheilmoitus näkyy edelleen, toista vaiheet 1, 2 ja 3 näiden sovellusten kohdalla. Jos ongelmaa ei voi ratkaista, ilmoita asiasta Google Play -kauppaan tai sovelluksen kehittäjälle, koska nämä ovat kolmannen osapuolen ladattuja sovelluksia.
Huomautus: Näiden toimintaongelmien havaitsemiseksi suosittelemme, että otat käyttöön television Yksityisyysasetukset-kohdan tilastoasetuksen. Avaa Yksityisyysasetukset painamalla kaukosäätimen Options-painiketta sovellusvalikossa ja valitse toinen valintaruutu [Smart TV -palvelun kehittämiseksi kerättävät tilastot].