• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, kun Philips-televisiossa näkyy virheilmoitus, että Android-sovellus / Google Play -kauppa on lakannut toimimasta?

    Julkaistu 2017-12-19

    Tilanne

    Television Android-valikossa näkyy ilmoitus, että sovellus on pysähtynyt.
    Lisäksi voi ilmetä jokin seuraavista:

    • Sovellusta ei voi avata.

    • Sovellusta ei voi asentaa tai päivittää Google Play -kaupasta.

    Vastaus

    Android-TV:t käyttävät Google Play™ -kaupan kautta sovelluksia, pelejä ja muita Google-palveluja. Jos näyttöön tulee virheilmoitus tietystä sovelluksesta, joka ei toimi oikein, voit palauttaa sen toiminnan seuraavasti:

    1. Poista sovellus käytöstä (ei mahdollista kriittisten järjestelmäsovellusten yhteydessä)

    Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
    ● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
    ● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.

    ● Valitse [Poista käytöstä] tai [Poista] ja paina OK-painiketta uudelleen.

    2. Tyhjennä sovelluksen tiedot

    Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
    ● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
    ● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.

    ● Valitse [Tyhjennä tiedot] ja paina OK-painiketta uudelleen.

    3. Ota sovellus käyttöön uudelleen (jos vaihe 1 ei ollut mahdollinen, siirry seuraavaan vaiheeseen)

    Avaa aloitusvalikko painamalla television kaukosäätimen Home-painiketta.
    ● Valitse [Asetukset] / [Yleisasetukset] > [Android-asetukset] > [Sovellukset].
    ● Korosta virheilmoitukseen liittyvä sovellus ja paina OK-painiketta.

    ● Valitse [Ota käyttöön] tai [Asenna] ja paina OK-painiketta uudelleen.

    4. Tyhjennä Internet-muisti

    Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:

    [Määritys] > [Verkko] / [Verkkoasetukset] > [Tyhjennä internetmuisti] / [Tyhjennä sovellusmuisti]
    Tai
    [Langaton ja verkko] > [Langallinen tai WiFi] > [Tyhjennä internetmuisti]

    Huomautus: Google Play -palvelut, Google Play -kauppa ja Google Services Framework ovat taustalla Android-ympäristön kehyksenä käynnissä olevia sovelluksia.

    Jos virheilmoitus näkyy edelleen, toista vaiheet 1, 2 ja 3 näiden sovellusten kohdalla. Jos ongelmaa ei voi ratkaista, ilmoita asiasta Google Play -kauppaan tai sovelluksen kehittäjälle, koska nämä ovat kolmannen osapuolen ladattuja sovelluksia.

    Huomautus: Näiden toimintaongelmien havaitsemiseksi suosittelemme, että otat käyttöön television Yksityisyysasetukset-kohdan tilastoasetuksen. Avaa Yksityisyysasetukset painamalla kaukosäätimen Options-painiketta sovellusvalikossa ja valitse toinen valintaruutu [Smart TV -palvelun kehittämiseksi kerättävät tilastot].

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 32PFH5501/88 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 42PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 49PUS7809/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 , 42HFL7108D/12 , 47HFL7108D/12 , 42HFL7008D/12 , 47HFL7008D/12 , 42PFL6158S/12 , 60PFL6008S/12 , 55PFL7108S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6158S/12 , 47PFL7108S/12 , 47PFL7008S/12 , 47PFL6678S/12 , 47PFL6158S/12 , 42PFL7008S/12 , 42PFL6678S/12 , 42PFL6188S/12 , 42PFL6008S/12 , 47PFL6008S/12 , 47PFL6188S/12 , 55PFL6008S/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.