• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips HomeID -sovellus on sulkeutunut tai kaatunut

    Julkaistu 20. helmikuuta 2024
    Jos HomeID-sovellus kaatuu usein, kokeile seuraavia vaihtoehtoja: 
    1. Sulje HomeID-sovellus ja käynnistä se uudelleen. 
    2. Varmista, että olet asentanut uusimman HomeID-sovellusversion. Tarkista päivitykset App Storesta. 
    3. Käynnistä puhelimesi uudelleen.
    4. Tyhjennä puhelimen välimuisti (Asetukset / HomeID / Tyhjennä välimuisti)
    5. Viimeisenä vaihtoehtona voit poistaa HomeID-sovelluksen ja asentaa sen uudelleen.
    Jos mikään edellä kuvatuista ohjeista ei auta, ota yhteyttä Philipsin paikalliseen asiakastukeen.
     
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.