Jos Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light -valaisimen yhdistäminen kodin Wi-Fi-verkkoon ei onnistu, tutustu tässä osiossa oleviin mahdollisiin syihin ja ongelmatilanteiden ratkaisuihin.
Wake-Up Light -valaisinta ei voi liittää Wi-Fi-verkkoon
Wi-Fi-salasana on väärä
Jos Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light -valaisimen tukiasematilan kuvake vilkkuu, Wi-Fi-salasana voi olla väärä. Anna Wi-Fi-salasana uudelleen ja tarkista toimiiko yhteys Wake-Up Light -valaisimeen.
Wi-Fi-reititin ja Philips Sleep & Wake-Up Light -valaisin eivät ole yhteensopivia
Tarvitset Philips Somneo Sleep & Wake-up Light -valaisimen yhdistämiseen Wi-Fi-reitittimen, jonka kaistanleveys on 2,4 GHz. Valaisinta ei voi yhdistää 5 GHz:n verkkoon.
Suosittelemme, että suljet 5 GHz:n verkon tilapäisesti, kun yhdistät Wake-Up Light -valaisimen 2,4 GHz:n verkkoon. Voit ottaa 5 GHz:n verkon uudelleen käyttöön, kun asennus on valmis.
Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light -valaisin ei ole verkon kantoalueella.
Siirrä Wake-Up Light -valaisin ja puhelin lähemmäksi Wi-Fi-reititintä ja yritä muodostaa yhteys uudelleen.
Huomautus: SleepMapper-sovellus ja Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light -valaisin voidaan yhdistää vain saman Wi-Fi-verkon välityksellä. Jos puhelin on yhdistetty 4G-verkkoon, sitä ei voi synkronoida Wake-up Light -valaisimeen.
Jos olet kokeillut edellä kuvattuja toimia, mutta Wake-Up Light -valaisimen yhdistäminen Wi-Fi-verkkoon ei silti onnistu, ota yhteyttä Philipsin tukipalveluun.