Jos tämä varoitusvalo vilkkuu oranssina, AquaClean-vedensuodatin on asennettava/vaihdettava ja aktivoitava. Kun asennus on valmis ja suodatin toimii, valo muuttuu siniseksi.
Tarkat vaiheittaiset ohjeet keittimen kalkinpoiston tekemisestä löydät käyttöoppaasta tai katsomalla seuraavan ohjevideon.
Wi-Fi-merkkivalo ei pala
– Kahvinkeitintä ei ole yhdistetty kodin Wi-Fi-verkkoon (Wi-Fi-asetuksia ei ole vielä määritetty).
– Laitteen Wi-Fi-yhteys on katkaistu.
– Wi-Fi-yhteys ei toimi oikein.
– Yhteys kodin Wi-Fi-verkkoon katkeaa esimerkiksi kotireitittimen vaihtamisen tai verkon nimen tai salasanan vaihtamisen jälkeen.
– Kahvinkeittimen ja reitittimen välinen etäisyys on liian suuri.
Wi-Fi-merkkivalo palaa
– Wi-Fi-asetukset on määritetty onnistuneesti ja kahvinkeitin on yhdistetty kodin Wi-Fi-verkkoon.
Wi-Fi-merkkivalo palaa sen jälkeen, kun sammutin laitteen
– Päivitysten vastaanoton mahdollistamiseksi Wi-Fi-moduulin on oltava käytettävissä ja sen vuoksi Wi-Fi-merkkivalo palaa.
Wi-Fi-merkkivalo vilkkuu
– Kahvinkeitin on asetustilassa Wi-Fi-määrityksen aikana. Kahvinkeittimen painikkeet eivät ole käytössä.
– Jos laite on jo yhdistetty, vilkkuva valo osoittaa, että kahvinkeitin muodostaa uudelleen yhteyden Wi-Fi-kotiverkkoon.
– Jos laite on yhdistetty Wi-Fi-verkkoon, hitaasti vilkkuva valo ilmaisee, että kahvinkeitin päivittää laiteohjelmistoa. Päivitys voi kestää useita minuutteja. Tänä aikana kahvinkeitintä ei voi käyttää.