• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips-espressokeittimen varoitusvalo ei sammu

    Julkaistu 16. kesäkuuta 2023
    Jos Philips-espressokeittimessä palaa varoitusvalo, joka ei sammu, tutustu seuraavaan kuvaan ratkaisun löytämiseksi.
    Jos tämä varoitusvalo palaa, vesisäiliö on miltei tyhjä tai vesisäiliö ei ole paikallaan. 

    Korjaa ongelma irrottamalla vesisäiliö ja täyttämällä se vedellä Max-merkkiin asti. Työnnä vesisäiliö mahdollisimman syvälle keittimen sisälle, kunnes varoitusvalo sammuu.
    Jos tämä varoitusvalo palaa, kahvijauhesäiliö on täynnä ja se on tyhjennettävä. 

    Korjaa ongelma varmistamalla, että keittimeen on kytketty virta ja tyhjentämällä sen jälkeen kahvijauhesäiliö. Irrota valumisastia ja tyhjennä kahvijauhesäiliö. Aseta lopuksi kaikki osat takaisin keittimeen.
    Jos tämä varoitusvalo palaa, se tarkoittaa joko, että kahvijauhesäiliö/valumisastia ei ole oikein paikallaan tai että huoltoluukku on avoinna. 

    Korjaa ongelma asettamalla kahvijauhesäiliö ja valumisastia paikalleen ja varmistamalla, että ne on oikein asetettu. Irrota vesisäiliö ja varmista, että huoltoluukku on kiinni.
    Jos tämä varoitusvalo palaa, se tarkoittaa, että suodatinyksikkö ei ole paikallaan, että sitä ei ole asetettu oikein tai että se on tukossa. 

    Korjaa ongelma noudattamalla seuraavia ohjeita:

    1. Katkaise keittimestä virta ja odota, että se on täysin sammunut.
    2. Irrota vesisäiliö ja avaa huoltoluukku.
    3. Irrota suodatinyksikkö ja huuhtele se juoksevalla vedellä. Aseta se takaisin keittimen sisään, kunnes se naksahtaa paikalleen.
    4. Sulje huoltoluukku ja aseta vesisäiliö paikalleen.
    5. Kytke keittimeen virta.

    Huomautus: Jos kahvijauhesäiliössä näkyi kuivaa kahvijauhetta, suodatinyksikkö oli täytetty liian täyteen ja se oli poistanut kahvijauheen. Kun käytät kahvijauhetta, annostele kahvijauhetta vain yksi tasapäinen kahvimitallinen.
    Jos tämä varoitusvalo palaa, keittimen sisälle on päässyt ilmaa. Keittimestä voi vapauttaa ilman toimimalla seuraavasti:

    1. Täytä vesisäiliö vedellä.
    2. Aseta kuppi klassisen maidonvaahdottimen alle ja paina välkkyvää käynnistyspainiketta. Keitin alkaa annostella kuumaa vettä poistaakseen keittimen sisällä olevan ilman.  

    Jos tämä ei ratkaise ongelmaa, toimi seuraavasti: 

    1. Katkaise laitteesta virta
    2. Tyhjennä vesisäiliö ja irrota AquaClean-suodatin vesisäiliöstä (jos se on asennettu).
    3. Täytä vesisäiliö puhtaalla vedellä ja aseta se paikalleen.
    4. Kytke keittimeen virta ja anna sen lämmetä.
    5. Valitse kuuma vesi ja annostele 2–3 kuppia kuumaa vettä.
    6. Jos tämä onnistuu, aseta AquaClean-suodatin paikalleen ja annostele uudelleen 2–3 kuppia kuumaa vettä.

    Jos tämä varoitusvalo vilkkuu oranssina, AquaClean-vedensuodatin on asennettava/vaihdettava ja aktivoitava. Kun asennus on valmis ja suodatin toimii, valo muuttuu siniseksi. 

     

    Tarkat vaiheittaiset ohjeet keittimen kalkinpoiston tekemisestä löydät käyttöoppaasta tai katsomalla seuraavan ohjevideon.

    Jos tämä varoitusvalo palaa, keittimelle on tehtävä kalkinpoisto. 

    Tarkat vaiheittaiset ohjeet keittimen kalkinpoiston tekemisestä löydät käyttöoppaasta tai katsomalla seuraavan ohjevideon.
    Jos kaikki varoitusvalot vilkkuvat, keitin on nollattava. Tee nollaus noudattamalla seuraavia ohjeita:

    1. Katkaise laitteesta virta ja irrota pistoke pistorasiasta.
    2. Irrota AquaClean-vedensuodatin vesisäiliöstä (jos asennettu).
    3. Täytä vesisäiliö vedellä ja aseta se takaisin paikalleen.
    4. Avaa kahvijauhesäiliön kansi ja tarkista, onko kahvijauhe tukkinut säiliön. Jos säiliö on tukossa, puhdista se kahvilusikan varrella.
    5. Laita pistoke pistorasiaan ja kytke keittimeen virta.
    6. Valitse kuuma vesi ja annostele 2–3 kuppia kuumaa vettä

    Huomautus: Jos valot vilkkuvat edelleen, keitin saattaa olla ylikuumentunut. Katkaise laitteen virta ja kytke se uudelleen 30 minuutin kuluttua. Jos valot vilkkuvat edelleen, ota yhteyttä oman maasi kuluttajapalvelukeskukseen.

    Wi-Fi-merkkivalo ei pala
    – Kahvinkeitintä ei ole yhdistetty kodin Wi-Fi-verkkoon (Wi-Fi-asetuksia ei ole vielä määritetty).
    – Laitteen Wi-Fi-yhteys on katkaistu.
    – Wi-Fi-yhteys ei toimi oikein.
    – Yhteys kodin Wi-Fi-verkkoon katkeaa esimerkiksi kotireitittimen vaihtamisen tai verkon nimen tai salasanan vaihtamisen jälkeen.
    – Kahvinkeittimen ja reitittimen välinen etäisyys on liian suuri.

    Wi-Fi-merkkivalo palaa
    – Wi-Fi-asetukset on määritetty onnistuneesti ja kahvinkeitin on yhdistetty kodin Wi-Fi-verkkoon.

    Wi-Fi-merkkivalo palaa sen jälkeen, kun sammutin laitteen
    – Päivitysten vastaanoton mahdollistamiseksi Wi-Fi-moduulin on oltava käytettävissä ja sen vuoksi Wi-Fi-merkkivalo palaa.

    Wi-Fi-merkkivalo vilkkuu
    – Kahvinkeitin on asetustilassa Wi-Fi-määrityksen aikana. Kahvinkeittimen painikkeet eivät ole käytössä.
    – Jos laite on jo yhdistetty, vilkkuva valo osoittaa, että kahvinkeitin muodostaa uudelleen yhteyden Wi-Fi-kotiverkkoon.
    – Jos laite on yhdistetty Wi-Fi-verkkoon, hitaasti vilkkuva valo ilmaisee, että kahvinkeitin päivittää laiteohjelmistoa. Päivitys voi kestää useita minuutteja. Tänä aikana kahvinkeitintä ei voi käyttää.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.