• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Voiko johdottoman Philips AquaTrio 9000 -sarjan imurin akun vaihtaa?

    Julkaistu 11. toukokuuta 2023
    Lue alla olevasta artikkelista, voiko Philips AquaTrio 7000- tai 9000-sarjan imurin akun vaihtaa.
    aquatrio 7000 ja 9000

    1. AquaTrio 7000 -sarja

    Philips AquaTrio 7000 -sarjan imurin akkua ei voi vaihtaa. Laitteessa on ladattava akku, jonka saa vaihtaa vain valtuutettu huoltoinsinööri.

    Kun akku ei enää lataudu tai sen virta kuluu nopeasti, voit viedä laitteen Philipsin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen tai ottaa yhteyttä meihin vaihtoa varten.  

    Huomautus: Philips AquaTrio 7000 -sarjan imurin 2 vuoden takuu kattaa myös akut.

    2. AquaTrio 9000 -sarja

    Philips AquaTrio 9000 -sarjan imurin akku on helppo vaihtaa. 

    Toimi seuraavasti:  
    1. Katkaise laitteesta virta.
    2. Irrota 3-in-1-rikkaimuri (jossa akku sijaitsee) kuiva- tai märkämoduulista.
    3. Napsauta akku paikalleen.
    Jos ladattavan akun käyttöikä on lopussa, tarvitset uuden akun. Yhteydenotolle ei ole tarvetta. Litiumioniakku (XV1797) on saatavana verkkokaupastamme.

    Huomautus: XW9385-laitteen mukana toimitetaan lisäakku.

    Huomaa, että Philips-laitteesi kahden vuoden takuu sisältää myös akut.
    Liitä akku 3-in-1-rikkaimuriin

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: XW9383/01R1 , XW9383/01 , XW9385/01 .

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.