• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Voiko Philips-ilmanpuhdistimen ja -kostuttimen Wi-Fi-ominaisuuden poistaa käytöstä?

    Julkaistu 19. joulukuuta 2023
    Wi-Fi on Philips-ilmanpuhdistimen ja -kostuttimen tärkeä ominaisuus. Siksi sitä ei voi poistaa manuaalisesti käytöstä. Lue lisätietoja artikkelista.
     

    Wi-Fi poistetaan automaattisesti käytöstä

    Wi-Fi-ominaisuus poistetaan automaattisesti käytöstä, jos Philips-ilmanpuhdistin ja -kostutin ei saa yhteyttä 15 minuutin kuluessa virran kytkemisestä sen jälkeen, kun kaapeli on liitetty ensimmäisen kerran. Tämä toistuu aina, kun irrotat laitteen pistorasiasta ja liität sen uudelleen tai kun virta palautuu sähkökatkoksen jälkeen.
    AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737 ja AC3680: Jos Wi-Fi-ominaisuus on poistettu automaattisesti käytöstä ensimmäisellä käyttökerralla, se ei ole käytössä myöskään, kun laite liitetään takaisin pistorasiaan tai kun virta palautuu. Ota Wi-Fi-toiminto manuaalisesti käyttöön mallikohtaisessa käyttöoppaassa kuvatulla tavalla, jos haluat yhdistää laitteen sovellukseen.
    Huomautus: Suosittelemme, että pariliität Philips-ilmanpuhdistimen ja -kostuttimen sovellukseen, jotta saat vuorovaikutteisemman käyttökokemuksen ja enemmän toimintoja.
     
    Jos ongelma ei ratkea, ota meihin yhteyttä.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.