0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Miten katkenneen harjausputken voi palauttaa Sonicare For Kids -sovelluksessa?

    Julkaistu 23. toukokuuta 2024
    Joissakin tilanteissa Sonicare For Kids -sovelluksessa voi palauttaa katkenneen harjausputken. 
     
    1. Valitse sovelluksesta lapsen profiili.
    2. Valitse näytön vasemmassa reunassa oleva kalenteripainike.

    image.png
     
    3. Valitse Oma kalenteri (My calendar).
    4. Valitse aurinko ja/tai kuu sen mukaan, mikä merkintä puuttuu, jotta päivän viereen ilmestyy vihreä valintamerkki. Punaisen X-merkin kohdalle ilmestyy keltainen kuvake.

    image.png

    6. Siirry vanhemman ohjauspaneelin.
    7. Valitse kohta, jossa on keltaisia puoliympyröitä. Ne edustavat aamun ja illan harjauskertoja, joille on pyydetty hyvitystä. Valitse vihreä valintamerkki.

    image.png    image.png

    8. Tämä hyvittää aiemmin puuttuneet harjauskerrat ja palauttaa harjausputket!
    Jos Sonicare For Kids -sovelluksen käytössä on edelleen ongelmia, saat lisäapua ottamalla meihin yhteyttä seuraavan linkin kautta: Ota yhteys Philipsin tukeen | Philips.

     
     


     

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: HX6322/04 .

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.