• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    SmartPro Compact -robottipölynimuri ei käynnisty

    Julkaistu 2021-07-04

    Tämä voi johtua useasta syystä:

    Syy: Laitteen akku on tyhjä.

    Ratkaisu: Lataa akku. Lisätietoja on artikkelissa SmartPro Compact -robottipölynimurin lataaminen.

    Syy: Virtakytkin ei ole (I)-asennossa.

    Ratkaisu: Tarkista, että robottipölynimurin sivulla oleva virtakytkin on (“I”)-asennossa, ja että robottipölynimuri on liitetty verkkolaitteeseen tai telakointiasemaan. Muutaman sekunnin kuluttua robottipölynimurin yläosassa oleva latauksen merkkivalo syttyy, kun yhteys on muodostettu.

    Syy: Pieni pistoke on edelleen kiinni robottipölynimurin liitännässä.

    Ratkaisu: Robottipölynimuri ei toimi liitettynä suoraan verkkovirtaan. Se toimii ainoastaan akkuvirralla. Irrota verkkolaite robottipölynimurista ja pistorasiasta ennen käyttöä.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.