• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips Espresso -keitin käyttää kahvijauhetta mutta ei tee kahvia

    Julkaistu 03 April 2024

    Philips Espresso -keitin poistaa kahvijauheen, kun kahvin suodatus peruutetaan. Lisätietoja ja ratkaisuja on jäljempänä.

    Kun valmistat kahvia kahvijauhetoiminnolla, keittimeen on kytkettävä virta ja sen on oltava käyttövalmis ennen kahvijauheen lisäämistä kahvijauhesäiliöön. 

    Annostele jauhetta vain yksi tasattu lusikallinen annoslusikalla, joka toimitettiin keittimen lisävarusteena. Jos kahvijauhetta annostellaan enemmän, suodatinyksikkö voi täyttyä liikaa ja kahvinvalmistus voi keskeytyä. Laite heittää kahvijauheen pois eikä annostele kahvia. 
    Jos suodatinyksikkö on likainen tai tukkeutunut, keitin ei annostele lainkaan kahvia. Suodatinyksikkö on tärkeää huuhdella viikoittain. Noudata seuraavia ohjeita tai katso ohjevideo: 
    1. Katkaise virta ja odota, että keitin on sammunut kokonaan eikä pidä enää ääntä (tämä vie noin 15–20 sekuntia).
    2. Avaa huoltoluukku ja irrota suodatinyksikkö painamalla PUSH-painike pohjaan oikealle ja vetämällä suodatinyksikköä itseäsi kohti.
    3. Huuhtele suodatinyksikkö huolellisesti kädenlämpöisellä vedellä ja anna sen kuivua tiskikaapissa ennen sen asentamista takaisin.
    Play Pause

    Suodatus peruutetaan ennen kahvin valmistamista, jos kahvipavut eivät riitä. Tämän jälkeen kahvijauhe poistetaan kahvijauhesäiliöön. 

    Voit korjata ongelman varmistamalla ennen kahvin valmistamista, että kahvipapuja on riittävästi. 
     

    Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.