• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips Airfryerin näytössä näkyy 5 tai 6 viivaa

    Julkaistu 09 March 2023
    Jos Philips Airfryerin näytössä näkyy 5 tai 6 viivaa, katso vianmääritystiedot alta.
    Jos Philips Airfryerin näytössä näkyy 5 viivaa, kyseessä on virhekoodi. Suosittelemme seuraavaa:
    1. Irrota pistoke pistorasiasta ja odota 5 minuuttia, ennen kuin liität pistokkeen uudelleen pistorasiaan.
    2. Jos viivat näkyvät näytössä edelleen, soita Philipsin puhelinneuvontaan tai ota yhteyttä oman maasi kuluttajapalvelukeskukseen.

    Huomautus: Jos Airfryerin näytössä näkyy muita poikkeavia merkkejä, LCD-näyttö ei toimi oikein. Lähetä laite korjattavaksi.
    Jos Philips Airfryerin näytössä näkyy 6 viivaa, kyseessä on virhekoodi. Suosittelemme seuraavaa:
    1. Irrota pistoke pistorasiasta ja odota 5 minuuttia, ennen kuin liität pistokkeen uudelleen pistorasiaan.
    2. Jos viivat näkyvät näytössä edelleen, soita Philipsin puhelinneuvontaan tai ota yhteyttä oman maasi kuluttajapalvelukeskukseen.

    Huomautus: Jos Airfryerin näytössä näkyy muita poikkeavia merkkejä, LCD-näyttö ei toimi oikein. Lähetä laite korjattavaksi.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.