0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips Airfryerin näytössä näkyy 5 tai 6 viivaa

    Julkaistu 09 March 2023
    Jos Philips Airfryerin näytössä näkyy 5 tai 6 viivaa, katso vianmääritystiedot alta.
    Jos Philips Airfryerin näytössä näkyy 5 viivaa, kyseessä on virhekoodi. Suosittelemme seuraavaa:
    1. Irrota pistoke pistorasiasta ja odota 5 minuuttia, ennen kuin liität pistokkeen uudelleen pistorasiaan.
    2. Jos viivat näkyvät näytössä edelleen, soita Philipsin puhelinneuvontaan tai ota yhteyttä oman maasi kuluttajapalvelukeskukseen.

    Huomautus: Jos Airfryerin näytössä näkyy muita poikkeavia merkkejä, LCD-näyttö ei toimi oikein. Lähetä laite korjattavaksi.
    Jos Philips Airfryerin näytössä näkyy 6 viivaa, kyseessä on virhekoodi. Suosittelemme seuraavaa:
    1. Irrota pistoke pistorasiasta ja odota 5 minuuttia, ennen kuin liität pistokkeen uudelleen pistorasiaan.
    2. Jos viivat näkyvät näytössä edelleen, soita Philipsin puhelinneuvontaan tai ota yhteyttä oman maasi kuluttajapalvelukeskukseen.

    Huomautus: Jos Airfryerin näytössä näkyy muita poikkeavia merkkejä, LCD-näyttö ei toimi oikein. Lähetä laite korjattavaksi.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.