• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Reititintä ei voi yhdistää SmartPro-pölynimuriin.

    Julkaistu 2021-06-20

    Jos käytössä on Allied Telesis AT-WR2304n -reititin, yhteys Philips SmartPro Connected -robottipölynimuriin ei ehkä toimi kodin ulkopuolella tai jos yhteyttä ei ole muodostettu paikalliseen Wi-Fi-verkkoon. Katso miten voit ratkaista ongelman.

    Voit yrittää ratkaista ongelman muuttamalla Allied Telesis -reitittimen asetuksia seuraavasti:

    1. Avaa reitittimen verkkomääritykset.
      Katso lisätietoja verkkomäärityksien käyttämisestä Allied Telesis AT=WR2304n -reitittimen käyttöoppaasta.

    2. Avaa verkkomääritysnäytössä Lisäasetukset-valikko (Advanced settings).

    3. Tarkista ALG-välilehdestä, että IPSEC-protokolla on käytössä.

    4. Tarkista UPnP-välilehdestä, että UPnP on käytössä.

    Näiden asetuksien ansiosta yhteys voidaan muodostaa SmartPro Connected -robottipölynimuriin myös kodin ulkopuolella tai ilman yhteyttä paikalliseen Wi-Fi-verkkoon.
    Näiden asetuksien muuttaminen ei vaikuta robottipölynimurin kotikäyttöön (kun yhteys on muodostettu älypuhelimesta paikalliseen Wi-Fi-verkkoon).

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.