• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Johdottoman Philips SpeedPro Max -imurini virhekoodi on

    Julkaistu 27. lokakuuta 2022
    Katso alta, mitä johdottoman Philips SpeedPro Max -pölynimurin eri virhekoodit tarkoittavat.

    virhekoodi E4 (tai h3)

    Virhekoodi E4 (tai h3, jos katsot näyttöä ylösalaisin) tarkoittaa, että johdottoman Philips SpeedPro Max -pölynimurin pyörivä harja on tukossa.

    Voit ratkaista ongelman sammuttamalla johdottoman imurin ja tarkistamalla, ettei pyörivässä harjassa ole esteitä, kuten hiuksia, nukkaa, likaa tai pölyä. Ratkaise ongelma sammuttamalla johdoton imuri, tarkistamalla pyörivä harja ja poistamalla mahdolliset esteet, kuten hiukset, nukka, lika tai pöly.

    Voit tehdä sen seuraavasti: 

    1. Irrota harja painikkeesta. 

    1. Irrota hiukset tai langat harjasta käsin. 

    Vihje: Leikkaa sotkeutuneet hiukset tai langat irti saksilla (katso kuva A alla).

    1. Napsauta se takaisin paikalleen. 


    Jos virhekoodi näkyy edelleen pyörivän harjan puhdistamisen jälkeen, ota meihin yhteyttä

    virhekoodi E6 (tai 93)

    E6-virhekoodi (tai 93, jos katsot sitä ylösalaisin) tarkoittaa, että johdottoman Philips SpeedPro Max -imurin verkkolaite ei välitä virtaa.

    Ratkaise ongelma varmistamalla, että johdottoman imurin verkkolaite on kunnolla pistorasiassa ja että latauskiekko (magneetti) on kiinnitetty oikein. Jos laite ei toimi, ota meihin yhteyttä.
     
    Philips SpeedPro Max -pöynimurin E6-virhekoodi

    virhekoodi E7 (tai L3)

    Virhekoodi E7 (tai ylösalaisin katsottaessa L3) ilmaisee, että käytössä on väärä verkkolaite. Käytä vain johdottoman pölynimurin pakkauksen mukana tullutta verkkolaitetta. Jos oikea verkkolaite ei toimi, ota meihin yhteyttä.
     
    Philips SpeedPro Max -pölynimurin E7-virhekoodi

    virhekoodi SE (tai 35/5E)

    SE-virhekoodi (tai 5E tai 35, jos katsot sitä ylösalaisin) voi johtua useista eri syistä.  

    Tarkista ensin, onko johdotonta Philips SpeedPro Max -imuria ladattu, käytetty tai säilytetty liian korkeassa tai matalassa lämpötilassa.

    Jos lämpötila on alle 5 °C tai yli 40 °C:
    • irrota laite laturista ja vie se huoneeseen, jonka lämpötila on 5–40 °C (41–104 °F). Odota muutama minuutti, kunnes laitteen lämpötila on mukautunut huoneen lämpötilaan, ja yritä käyttää laitetta uudelleen. Jos virhekoodi ei poistu näkyvistä, ota meihin yhteyttä.

    Jos edellä annettu ohje ei liity ongelmaan tai se ei ratkaise ongelmaa, laitteessa voi olla mekaaninen vika. Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.
    Philips SpeedPro Max -pölynimurin SE-virhekoodi
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.