Johdottoman Philips SpeedPro Max -imurini virhekoodi on
Päivitetty 2021-07-04
Katso alta, mitä johdottoman Philips SpeedPro Max -pölynimurin eri virhekoodit tarkoittavat.
-
virhekoodi E4 (tai h3)
- Virhekoodi E4 (tai h3, jos katsot näyttöä ylösalaisin) tarkoittaa, että johdottoman Philips SpeedPro Max -pölynimurin pyörivä harja on tukossa.
Voit ratkaista ongelman sammuttamalla johdottoman imurin ja tarkistamalla, ettei pyörivässä harjassa ole esteitä, kuten hiuksia, nukkaa, likaa tai pölyä.
-
virhekoodi E6 (tai 93)
- E6-virhekoodi (tai 93, jos katsot sitä ylösalaisin) tarkoittaa, että johdottoman Philips SpeedPro Max -imurin verkkolaite ei välitä virtaa.
Ratkaise ongelma varmistamalla, että johdottoman imurin verkkolaite on kunnolla pistorasiassa ja että latauskiekko (magneetti) on kiinnitetty oikein. Jos laite ei toimi, ota meihin yhteyttä.
-
virhekoodi E7 (tai L3)
- Virhekoodi E7 (tai ylösalaisin katsottaessa L3) ilmaisee, että käytössä on väärä verkkolaite. Käytä vain johdottoman pölynimurin pakkauksen mukana tullutta verkkolaitetta. Jos oikea verkkolaite ei toimi, ota meihin yhteyttä.
-
virhekoodi SE (tai 35)
- Virhekoodi SE (tai 35, jos katsot sitä ylösalaisin) tarkoittaa, että johdoton Philips SpeedPro Max -imuri ei toimi tai sitä ei voi ladata, koska huoneen lämpötila on liian matala tai korkea tai pölynimurissa on mekaaninen ongelma.
Jos huoneen lämpötila on liian korkea (yli 40 °C) tai liian matala (alle 5 °C), irrota laite laturista ja vie johdoton Philips SpeedPro Max -imuri huoneeseen, jonka lämpötila on noin 20 °C.
Eikö ongelma ratkennut näiden ohjeiden avulla? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.