Philips HomeID -sovellus on sulkeutunut tai kaatunut
Julkaistu 20. helmikuuta 2024
Jos HomeID-sovellus kaatuu usein, kokeile seuraavia vaihtoehtoja: 1. Sulje HomeID-sovellus ja käynnistä se uudelleen. 2. Varmista, että olet asentanut uusimman HomeID-sovellusversion. Tarkista päivitykset App Storesta. 3. Käynnistä puhelimesi uudelleen. 4. Tyhjennä puhelimen välimuisti (Asetukset / HomeID / Tyhjennä välimuisti) 5. Viimeisenä vaihtoehtona voit poistaa HomeID-sovelluksen ja asentaa sen uudelleen. Jos mikään edellä kuvatuista ohjeista ei auta, ota yhteyttä Philipsin paikalliseen asiakastukeen.
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Etsitkö jotain muuta?
Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin