1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Saat juuri tarvitsemasi tuen
    Etsitkö tiettyyn ongelmaan ratkaisua?

    Philips NutriU -sovellus on sulkeutunut tai kaatunut

    Päivitetty 2022-04-13
    Jos NutriU-sovellus kaatuu usein, kokeile seuraavia vaihtoehtoja:  
    1. Sulje NutriU-sovellus ja käynnistä se uudelleen.  
    2. Varmista, että olet asentanut uusimman NutriU-sovellusversion. Tarkista päivitykset App Storesta.  
    3. Käynnistä puhelin uudelleen.
    4. Tyhjennä puhelimen välimuisti (Asetukset / NutriU / Tyhjennä välimuisti).
    5. Viimeisenä vaihtoehtona voit poistaa ja asentaa NutriU-sovelluksen uudelleen.

    Jos mikään edellä kuvatuista ohjeista ei auta, ota yhteyttä Philipsin paikalliseen asiakastukeen.
     

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.