Philipsin asiakastuki
Philips NutriU -sovellus on sulkeutunut tai kaatunut
Julkaistu 2022-04-13
Jos NutriU-sovellus kaatuu usein, kokeile seuraavia vaihtoehtoja: - Sulje NutriU-sovellus ja käynnistä se uudelleen.
- Varmista, että olet asentanut uusimman NutriU-sovellusversion. Tarkista päivitykset App Storesta.
- Käynnistä puhelin uudelleen.
- Tyhjennä puhelimen välimuisti (Asetukset / NutriU / Tyhjennä välimuisti).
- Viimeisenä vaihtoehtona voit poistaa ja asentaa NutriU-sovelluksen uudelleen.
Jos mikään edellä kuvatuista ohjeista ei auta, ota yhteyttä Philipsin paikalliseen asiakastukeen.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Etsitkö jotain muuta?
Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin
Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.