0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips SmartSleep Sleep & Wake-Up Light -valaisimen yhdistäminen Wi-Fi-verkkoon ei onnistu

    Julkaistu 2021-11-18
    Jos Wake-Up Light -valaisimen yhdistäminen kodin Wi-Fi-verkkoon ei onnistu, tutustu tässä osiossa esitettyihin mahdollisiin syihin ja siihen, miten voit helposti ratkaista ongelman itse.
    Jos Wake-Up Light -valaisimen tukiasematilan kuvake vilkkuu, Wi-Fi-salasana saattaa olla väärä. Anna Wi-Fi-salasana uudelleen ja tarkista toimiiko yhteys Wake-Up Light -valaisimeen.
    Philips-tukiasema
    Tarvitset Wake-up Light -valaisimen yhdistämiseen Wi-Fi-reitittimen, jonka kaistanleveys on 2,4 GHz. Valaisin ei toimi 5 GHz:n verkossa.

    Suosittelemme, että sammutat 5 GHz:n verkon väliaikaisesti, jotta Wake-up Light -valaisin voi muodostaa yhteyden 2,4 GHz:n verkkoon. Voit ottaa 5 GHz:n verkon uudelleen käyttöön, kun asennus on valmis.

    Reitittimen asetuksia on ehkä säädettävä, joten varmista, että reititin sallii uusien laitteiden käyttää verkkoa. Tarkista reitittimestä myös kodin Wi-Fi-verkon asetukset. On mahdollista, että UPnP (Universal Plug and Play) ei ole käytössä reitittimessä. Ota tämä asetus käyttöön reitittimessä. 

    Huomautus: Suosittelemme, että laitetta ei yhdistetä vierasverkkoon 
     
    Siirrä Wake-Up Light -valaisin ja puhelin lähemmäksi Wi-Fi-reititintä ja yritä muodostaa yhteys uudelleen.

    Huomautus: SleepMapper-sovellus ja Wake-Up Light -valaisin voidaan yhdistää toisiinsa vain saman Wi-Fi-verkon välityksellä. Jos puhelin on yhdistetty 4G-verkkoon, sitä ei voi synkronoida Wake-up Light -valaisimen kanssa.

    Jos olet kokeillut edellä kuvattuja toimia, mutta Wake-Up Light -valaisimen yhdistäminen Wi-Fi-verkkoon ei silti onnistu, ota meihin yhteyttä.
     
    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.