• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Smart Chef -ohjelma pysähtyi laskennan aikana

    Julkaistu 2022-02-24
    Jos Philips Airfryer XXL Premiumin Smart Chef -ohjelma lakkaa toimimasta laskennan aikana, lue seuraavat vianmääritysohjeet. 
    Jos Philips Airfryerin näytössä näkyy vilkkuvia palkkeja lokeron avaamisen jälkeen, jatka ruoanlaittoa manuaalisessa tilassa. Jos Smart Chef -ohjelma käynnistetään uudelleen, kun ruoka on osittain kypsynyt, arvoitu kypsennysaika ei pidä paikkaansa.
    Philips Airfryer XXL Premiumin kypsennyslämpötila voi olla liian korkea, koska laite on esilämmitetty tai se ei ole jäähtynyt tarpeeksi kahden annoksen välillä. Jäähdytä siinä tapauksessa lokeroa avaamalla se muutamaksi minuutiksi. Sulje lokero sen jälkeen ja käynnistä Smart Chef -ohjelma uudelleen.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.