1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Saat juuri tarvitsemasi tuen
    Etsitkö tiettyyn ongelmaan ratkaisua?

    Philips Airfryeria ei voi ohjata NutriU-sovelluksella

    Jos et voi hallita Philips Airfryeria NutriU-sovelluksella, katso täältä mahdolliset syyt ja ratkaisut.

    Internet-yhteys ja yhteydet eivät toimi oikein
    Varmista ensin, että:

    -kotiverkko toimii oikein ja Internet-yhteys on käytettävissä
    -älypuhelin on yhteydessä internetiin ja samaan Wi-Fi-verkkoon kuin Airfryer
    -jos käytät VPN-yhteyttä, poista se käytöstä.

    Airfryerin asetukset ovat väärin
    Jos kaikki edellä mainitut on tarkistettu, varmista että Airfryer:
    -on käynnissä
    -on edelleen yhteydessä sovellukseen
    -on yhteydessä kotiverkkoon (Wi-Fi-merkkivalo palaa tasaisena)
    -ei ole liian kaukana reitittimestä (mieluiten 1 metrin säteellä)
    -on kaukana muista laitteista, jotka estävät signaalia.
     
    Muita mahdollisia syitä
    Jos edellä mainitut eivät auta ratkaisemaan ongelmaa:
    -sulje ja avaa NutriU-sovellus
    -irrota Airfryer pistorasiasta, odota 10 sekuntia, kytke se pistorasiaan ja käynnistä uudelleen

    -Poista NutriU-sovellus ja asenna se uudelleen. Muodosta yhteys ja pariliitos sitten uudelleen

    Jos edellä mainitut ohjeet eivät auta, ota meihin yhteyttä tarkempia selvityksiä varten.

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.