• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips-keittiökonetta ei voi ohjata HomeID-sovelluksella

    Julkaistu 19. helmikuuta 2024
    Jos Philips-keittiökonetta ei voi ohjata HomeID-sovelluksella, katso mahdolliset syyt ja ratkaisut täältä.
    Jos yhteydessä on ongelmia, irrota keittiökone pistorasiasta.
    · Odota 30 sekuntia, liitä laite uudelleen pistorasiaan ja kytke siihen virta.
    · Varmista, että keittiökone saa yhteyden kotiverkkoon. Tämän näkee siitä, että Wi-Fi-merkkivalo palaa.
    · Varmista, että keittiökone muodostaa pariliitoksen puhelimen HomeID-sovelluksen kanssa. Voit tarkistaa pariliitoksen tilan HomeID-sovelluksesta.
    · Keittiökone ei saa olla liian kaukana reitittimestä (ihanteellisesti enintään yhden metrin päässä).
    · Tarkista, etteivät muut laitteet ole liian lähellä ja estä signaalin kulkua.
              
    • Varmista, että älypuhelin on yhteydessä Internetiin.
      · Jos käytät VPN-yhteyttä, poista se käytöstä, sillä se voi aiheuttaa ongelmia.
      · Sulje ja avaa HomeID-sovellus.
      · Varmista, että olet asentanut uusimman HomeID-version (tarkista App Storesta).
      · Tyhjennä HomeID-sovelluksen välimuisti asetuksista.
      · Poista pariliitetty keittiökone HomeID-laitevälilehdestä ja aloita pariliitoksen muodostaminen uudelleen.
    • Viimeiseksi voit palauttaa keittiökoneen tehdasasetukset ja poistaa laitteen HomeID-sovelluksesta asetuksissa. Irrota keittiökone pistorasiasta ja kytke se sitten takaisin pistorasiaan. Aloita yhteyden ja pariliitoksen muodostaminen uudelleen. Huomautus: Keittiökoneen nollaaminen katkaisee sen yhteyden kodin Wi-Fi-verkkoon ja pariliitettyihin älylaitteisiin. Kaikki yksilöity sisältö, kuten tallennetut suosikit, poistetaan keittiökoneesta. Jos edellä mainituista ohjeista ei ole apua, ota yhteys paikalliseen asiakaspalveluun.
    Viimeiseksi voit palauttaa keittiökoneen tehdasasetukset ja poistaa laitteen NutriU-sovelluksesta asetuksissa. Irrota keittiökone pistorasiasta ja kytke se sitten takaisin pistorasiaan. Aloita yhteyden ja pariliitoksen muodostaminen uudelleen. 

    Huomautus: Keittiökoneen nollaaminen katkaisee sen yhteyden kodin Wi-Fi-verkkoon ja pariliitettyihin älylaitteisiin. Keittiökoneesta poistetaan myös kaikki yksilöity sisältö, kuten tallennetut suosikit.

    Jos edellä mainituista ohjeista ei ole apua, ota yhteys paikalliseen asiakaspalveluun.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.